וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומר הראש חושף: כל הטינופת על בריטני ספירס

שירות וואלה! סלבס

25.7.2011 / 13:20

האקס שומר ראש של בריטני ספירס גורס שהבוסית לשעבר שלו היא אכן 'זבל לבן' כשהאשים אותה בנוסף להטרדה מינית - גם בהיותה חרא של מעסיקה. וואלה! סלבס לכלוכית

אחרי שסיפרנו לכם בספטמבר 2010 על התביעה שהוגשה נגד בריטני ספירס בגין ניצול מיני של פרננדו פלורס, שומר הראש לשעבר של ספירס, היום (ב') עולה עוד טינופת מביוב התביעה. שומר האישים לשעבר של סנסצית הפופ, שעבד אצלה מספר חודשים החל מפברואר 2010, מאשים את הזמרת, מלבד האשמות של הטרדה מינית, גם בהאשמות של היותה חרא של בוסית. פלורס טוען שספירס מתקלחת לעיתים נדירות, מעלה ריחות של מאפרה, משגרת ללא הפסקה גזים לאויר, חופרת בארובות נחיריה, ולא במטרה למצוא נפט, ומקללת באדיקות. פויה, הכי נהגת משאית לסבוש על כביש איילון.

בנוסף, פלורס מוסיף שמן למדורה כשקרא לבלונדה מעורערת נפשית, כשסיפר שהשתמשה לידו בתרופות שקיבלה, (גם ללא מרשם רופא חוקי) ממשפחת הסמים הממריצים, המתאמפטמינים. לאתרים בניכר בריטני הגיבה להאשמות של שומר הראש: "הוא שקרן". ממערכת היח"צ של זו נמסר: "מדובר בעוד מקרה מצער של מישהו שמנסה לנצל את משפחת ספירס במטרה ליצור לעצמו שם של דבר".

בתלונה המקורית מספטמבר שעבר, פלורס שהוצב לא אחת בביתה של בריט טען שהזמרת חשפה את מבושיה בכוונה בפניו, וגם קיימה יחסי מין בקול רם מולו ובנוכחות שני בניה הקטנים, ג'יידן ושון. וואלה! סלבס מקווה שזה לא הולך להיגמר כמו הסיפור של איימי ווינהאוס.

בריטני ספירס בהופעה בתוכנית "Good Morning America". Tony Avelar, AP
חרא בוסית. ספירנס/AP, Tony Avelar

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully