וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס הילטון מתפוצצת, ויוצאת באמצע ראיון

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק - gettyimages

20.7.2011 / 19:44

פריס הילטון התראיינה היום לחדשות ABC ויצאה באמצע הראיון אחרי שהתפלצה כשהמנחה שאל אותה יותר מדי שאלות על ימי התהילה שחלפו ועל קים קרדשיאן. וואלה! סלבס דיווה

פריס הילטון התעצבנה ויצאה היום באמצע ראיון עם מגיש חדשות NBC דן האריס, אחרי ששאל אותה יותר מדי שאלות על התהילה שחלפה, ועל איך זה להיות פחות מפורסמת מה-BFFית שלה לשעבר, קים קרדשיאן.

בראיון, האריס שאל את הילטון האם היא מודאגת מכך "שהרגע שלה חלף", שהחברה הכי טובה שלה לשעבר קים קרדשיאן הרבה יותר מפורסמת ממנה, ושהתוכנית החדשה שלה "העולם על פי פריס" זוכה לרייטינג נמוך מינוס. אחרי שענתה "לא" כמה פעמים, פריס שתקה, הביטה למצלמה ויצאה החוצה, תוך כדי שהיא פולטת "אני לא רוצה שישתמשו בזה".

פריס הילטון עם מכונית מירוץ רד בול פורמולה 1. GettyImages
אל תעצבנו אותה. פריס הילטון/GettyImages

רק אחרי דיון ארוך ומחומם עם היח"צנית של הילטון, נאותה היורשת לחזור לכיסא המרואיינת ולהסביר: "אני עושה את זה כבר 15 שנים, וזה הרבה מאוד זמן... כמו בכל עסק אחר, חשוב להמציא את עצמך מחדש עם פרוייקטים חדשים". לבסוף זאת הכניסה לו: "כל כך הרבה אנשים עשירים לא עושים כלום. אני רוצה לעשות מה שבא לי ולקנות מה שבא לי, בלי לבקש רשות מאף אחד, כמו כמה מהחברים שלי שהם מבוגרים אבל מתנהגים כמו ילדים".

וואלה! סלבס לא הייתה מתנגדת להיות עשירה ולא לעשות כלום, אולי תסדרי לה את אחד החברים שלך?

צפו בהילטונית מסתלקת באמצע הראיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully