וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההתבטאויות נגד הומואים, אבי ביטר יופיע במסיבת גייז

יוני פרוים | צילום: שוקה כהן

20.7.2011 / 17:10

למרות שהתבטא ב"היכל התהילה" נגד הומואים וסירב ללחוץ את ידו של הזמר אדם בגמר, אבי ביטר מתכוון לפזז בשישי הבא במסיבת גייז סוערת. וואלה! סלבס מניפה את דגל הגאווה

אחרי שהתבטא בתוכנית "היכל התהילה" נגד הומואים, סירב ללחוץ את ידו של הזמר אדם בגמר וגם פלט מספר גינויים לעברו, אבי ביטר מתכוון לפזז על הבמה במסיבת גייז בשישי הבא, ואין מצב שתפספסו אותו. ביטר יגיע למסיבת הגייז "3 some" מבית היוצר של אילנה שירזי ושי כהן. בעבר הופיעו שם על הבמה הראל סקעת, זהבה בן ומרגלית צנעני. ההופעה נסגרה כבר לפני שבועיים, עוד לפני הסערה שנוצרה בגמר היכל התהילה עם הריב המתוקשר בין ביטר לאדם.

אבי ביטר. שוקה כהן
תנו לו אהבה. אבי ביטר/שוקה כהן

אילנה שירזי, מחלוצות הקהילה, אמרה היום לוואלה! סלבס שאדם, שהוא גם חבר טוב, נתן את ברכתו להופעה של ביטר, ושההופעה הותנתה בכך שביטר יתנצל בפני הקהילה כולה. מקורבים לביטר מספרים שהוא כבר הופיע במסיבות גייז בעבר, וכי הדברים שנטען שאמר בשידור, הוצאו מהקשרם. עוד מספרים לנו שבימים אלה נרקמת סולחה בין אדם לביטר שתתרחש, איך לא, לעיני המצלמות.

שי כהן, ממארגני הליין מסר לנו בתגובה: "במידה והיינו יודעים שביטר פגע בזדון ופעל נגד הקהילה ההופעה הזאת לא הייתה מתקיימת. הדבר הראשון שעשינו זה להרים טלפון לאדם ולברר את העניין, הוא הסביר לנו מה היה שם ונתן את הסכמתו להופעה של אבי ביטר".

- ביטר, סחתיין על ההופעה.
"אני הולך להופיע בגאווה ובכבוד".

וואלה! סלבס מתכוונת לבוא ולנענע בכבוד. אתם תבואו? בואו לספר לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully