וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס, סמים וליידי גאגא: "קוקאין הוא השטן"

שירות וואלה! סלבס

20.7.2011 / 13:06

בתוכנית הרדיו של האוורד סטרן מודה ליידי גאגא על חיבתה בעבר לקוקאין ואקסטזי. ועכשיו היא מטיפה לכל המפלצות הקטנות שלה: 'קוקאין הוא השטן'. וואלה! סלבס שטן שמסניפה רק פראדה

רק בפברואר התראיינה ליידי גאגא (25) לכתבה טלוויזיונית אצל אנדרסון קופר בתוכניתו "60 דקות", שם דיווחה בשמחה על חיבתה לסמים ואלכוהול. והנה, אתמול (ג') התהפכה גאגא על הסאטלה שלה בראיון שארך כמעט שעה אצל מגיש הרדיו האוורד סטרן, שם ביקשה מכל הגרופים המפלצתיים שלה לדלג על צריכת סמים ולא למהר לקיים יחסי מין בגיל צעיר. בשילוב הטואלוק של ביג בירד אחרי מסע אס אנד אם, האפקט שהתקבל הוא הכי רחוב סומסום.

מהראיון התגלה שגאגא השתמשה בכל סם אפשרי, מלבד הרואין. האהובים עליה במיוחד הם האקסטזי והקוקאין. לגבי עישון מריחואנה - גאגא מדווחת שהעשב הירוק בעיניה הוא לא באמת סם, ושהיא אינה מרבה בצריכתו. "שימוש העבר שלי בסמים לעולם לא היה בשביל מרד, לעולם לא צרכתי את אלו כצורך לומר f**k you". לגבי הצורך בשימוש בכימקלים, הסבירה גאגא שעשתה זאת רק כדי להרגיש טוב עם עצמה, ולהרגיש בכלל: "הייתי כה אומללה, כה בודדה. משהו בסמים שעשיתי גרם לי להרגיש לי שאני לא לבד, שיש לי חבר. לא עשיתי את זה עם אנשים אחרים, רק לבד בדירתי כשיצרתי מוזיקה. ואתה יודע מה?" פנתה לסטרן, "אני מתחרטת על כל שורה שהסנפתי. קוקאין הוא השטן. מתוקים, אל תגעו בזה".

בראיון החודרני היתה גם התייחסות לחיי האהבה והמין של גאגא. ולא, היא לא עושה מין עם בובות מפוחלצות: "שכבתי עם איזה מישהו אתמול בלילה, אין לי בן זוג, קשה לי למצוא בויפרנד". לגבי האשמות שהיא לסבוש, שפכה גאגא: "זה היה בעבר כשהייתי בקולג', וזה היה לתקופה ממש קצרה. "לקראת סוף הראיון מחנכת הזמרת את מעריצותיה הצעירות להמתין עם קיום יחסי מין בגיל צעיר לפחות עד אמצע שנות העשרים כשסיפרה למראיין: "נראה לך שבגיל 17 ידעתי מה קורה עם הציוד שלי למטה? גם בנות באמצע שנות העשרים לא תמיד יודעות איך להפעיל אותו".

וואלה! סלבס הלכה לשטוף את האוזניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully