וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר החדש של ג'יי.לו עבריין מין?

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק - gettyimages

19.7.2011 / 11:24

לא נעים: החבר החדש של ג'ניפר לופז, הדוגמן הקובני וויליאם לוי, מואשם שאנס קטינה, ואם זה לא מספיק - גם העביר לה מחלת מין. וואלה! סלבס הייתה נזהרת

מיד אחרי שזלגו החדשות על פירוק החבילה של ג'ניפר לופז ובעלה מארק אנתוני, הנשמות הטובות בהוליווד התחילו לרכל שהסיבה לפרידה היא שג'יי.לו מצאה לה נער שעשועים חדש בדמות וויליאם לוי, הדוגמן שכיכב לצדה בקליפ לשיר "I'm into you" ובתזמון מושלם התגרש גם הוא מאשתו אחרי הצילומים. הממממ. למרבה האכזבה, לוי מכחיש את היחסים, אבל אתר הגוסיפ "ראדר אונליין" מפרסם הבוקר שנגד לוי (המכונה גם "בראד פיט הקובני") הוגשה בקיץ שעברה תביעה בגין אונס קטינה. אאוץ'.

וויליאם לוי. Alexander Tamargo, GettyImages
חתיך חשוד. וויליאם לוי/GettyImages, Alexander Tamargo

על פי ההאשמות, לוי פגש את הקורבן ביולי 2010, וכשראה עד כמה היא מסנוורת ממנו, שכנע אותה לבוא איתו לבית המלון בו התאכסן, שם כפה עליה יחסי מין בכוח. בנוסף, בתביעה נטען כי אחרי המעשה, לוי גם העביר לנתבעת דיזנטריה מהסוג המיני, מה שאילץ אותה לקבל טיפול רפואי.

לוי הגיב לפרשה בחודש ספטמבר. לטענתו, התובעת גרמה לו להאמין שהיא בת 19 והיחסים כולם נעשו בהסכמה. הוא גם טוען כי התובעת ניסתה לסחוט ממנו 950 אלף דולר בתמורה לשתיקתה. על פי פרשנים, הפרשה צפויה להסתכם בפשרה מחוץ לבית המשפט.

וואלה! סלבס מפרגנת לך בחור חתיך, אבל אי אפשר למצוא אחד עם עבר פלילי נקי?

חושבים שג'י. לו צריכה להעיף אותו מכל המדרגות? בואו לספר לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully