וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכתב המלא שכתבה אימא של הראל סקעת לבנה

וואלה! סלבס | צילום:

18.7.2011 / 13:12

הראל סקעת לא ציפה שזה יקרה, אבל אתמול בהופעה במבצר שוני עלתה אמו לבמה והקריאה מכתב שכתבה לו לכבוד יום הולדתו ה-30. בעקיצה: לך להסתפר. וואלה! סלבס מתרגשת

אתמול סיים הראל סקעת סיבוב הופעות של שנתיים, ולכבוד ההופעה האחרונה במבצר שוני הוא קיבל הפתעה מיוחדת: אהובה סקעת, אימו של הפלא עלתה לבמה והקריאה מכתב שכתבה לו לכבוד יום הולדתו ה-30. היא הסביררה שהשנה התאריך נופל על תשעה באב, ולכן היא החליטה להקדים. וואלה! סלבס מגישה לכם את הנוסח המלא של המכתב, פשוט תעשו לו קופי-פייסט בפעם הבאה שאתם צריכים לכתוב ברכה וסובלים מבלאק אאוט:

" אעשה זאת בקצרה כדי שהראל לא יאמר שאני חופרת. בכל אירוע בו אני צריכה לשאת דברים, הראל אומר: "תעשי זאת בקיצור ועניני. אבל הוא לפעמים לא סותם בהופעות. הראל מתלונן שכל שנה ביום הולדתו אנחנו בחו"ל. גם השנה התאריך הראשוני להופעה נפל על נסיעה, אבל הראל הבן היקר שלנו הקדים את ההופעה ואני שמחה. זאת הייתה שנה מלאת תהפוכות, שנה מלאת עוצמות. לך הראל, למשפחה, ולחברה הישראלית בחלקה שעדיין לא יודעת להשלים עם סודות החיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק אל תחפרי לו. הראל סקעת/מערכת וואלה!, צילום מסך

וחכו, יש המשך:

"הראלוש, כמו שסבא נהג לקרוא לך. החיים האלה הם שלך - אני אוהבת ומעריצה אותך שלקחת את הכוח לבחור מה שברצונך לעשות. לקחת את הכוח לאהוב מה שברצונך לאהוב.לקחת את הכוח לשלוט בחייך, כי איש לא יעשה זאת עבורך. קח את הכוח לעשות את חייך מאושרים וכולנו מחזקים את ידיך".

לבסוף הגיע הפאנץ': "אני לא אוהבת שעל אופנוע אתה רוכב, ולפעמים התספורת השגעונית שלך אותי תחרפן", אבל הברכה הסתיימה במילים: "המשך להגשים את כל החלומות, כי חלומות מתגשמים".

וואלה! סלבס חושבת שהיא הרגע בכתה.

  • עוד באותו נושא:
  • הראל סקעת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully