וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק סיני: למה הברזתי מגמר 'היכל התהילה'

וואלה! סלבס

17.7.2011 / 22:53

אחרי שהתחתן מול מצלמות 'היכל התהילה', אריק סיני בחר שלא להגיע לגמר ששודר הערב, ובתוכניתה של איריס קול הסביר למה: "הרגשתי מבוכה גדולה ואני מקווה שלא קלקלתי לאף אחד"

יח"צ - חד פעמי

אחרי שנסגר בוילת "היכל התהילה" ואפילו התחתן בתוכה, אריק סיני לא הופיע היום למשדר הגמר של "היכל התהילה". סיני סירב להתייחס להברזה שלו מהערב הגדול, אבל הסכים להתראיין לתוכניתה של החברה איריס קול ב"רדיו ללא הפסקה" שמשודרת מדי ערב. "מה שלא רציתי לעבור שם זה מבוכה. אני מסתכל מפה על החברים המודחים שיושבים בשולחן, ואת המבוכה הזאת רציתי לחסוך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מקווה שלא קלקלתי את השידור". אריק סיני/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיני הדגיש שלהברזה שלו לא היה קשר להתבטאויותיו של בני אלבז. "זה שטויות", הוא אמר והוסיף: "אני חושב שאם היו סוגרים היום את התחרות והיינו יושבים בבית זה היה שונה. אבל כבר הלכנו הביתה. בהתחלה חשבתי לנסוע ואז אמרתי לעצמי: 'מה, לשבת עוד פעם?'. הרגשתי מבוכה גדולה ואני מאוד מקווה שלא קלקלתי לאף אחד את השידור".

לסיום אמר סיני, "חודשיים ישבנו עם חמישים מצלמות ודיברנו על הכל ושרנו על הכל. אני לא נעלבתי משום דבר, לא מזה שהודחתי ולא מזה שבני אמר את מה שאמר". גם על טענותיו של בני אלבז לפיהן לא קיבל מספיק קרדיט על החתונה של סיני ותעשה הוא אמר: "אם צריך - הקרדיט הוא כולו של בני".

וואלה! סלבס תמיד לוקחת את הקרדיט לעצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully