וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי קצב: "פרשת החוקרים הפרטיים שברה אותו"

רמי שני

14.7.2011 / 13:50

מקורבי הנשיא לשעבר מספרים כי הוא ממעט לצאת מהבית ושרוי במצב נפשי קשה. החשדות בנוגע לחוקרים פרטיים שהטרידו ופגעו במתלוננת "שברו אותו". לדבריהם, "הוא לא יודע מה נפל עליו"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ')

לאחר שנחשף השבוע כי הנשיא לשעבר משה קצב ואחיו ליאור נחקרו תחת אזהרה בחשד ששלחו שני חוקרים פרטיים להשיג מידע מפליל על אחת המתלוננות במשפטו של קצב ובמהלך החקירה הטרידו אותה ופגעו בפרטיותה, מקורביו מספרים כי הוא במצב רע ו"שבור לגמרי".

"הוא שבור, הוא לא יודע מה נפל עליו" סיפר הבוקר (חמישי) חברו ללימודים, יצחק סלוקי: "הוא מת מבפנים. הוא כבר לא חי. הוא לא מבין, למה זה נפל עליו. הוא בטוח בצדקתו. הוא בטוח שהוא לא אנס. עכשיו הוא מנסה להבין, למה זה לא לגיטימי, שילך לחברה פרטית, כדי להוציא צדקתו לאור? על מה ולמה עכשיו מתנפלים עליו? הוא הלך לחברה עם רישיון לחקירות. הם עובדים באמצעים שלהם והוא לא יכול לדעת מה הם עשו".

קצב ממעט לצאת מביתו מאז שהחל משפטו ולאחר שהורשע יוצא עוד פחות. חבריו ובני משפחתו מגיעים לביתו ונכנסים באופן מבוקר ביותר. הם באים לעודד אותו ולקיים עמו מניין לתפילות היומיות, כדי שלא יאלץ לצאת לבית הכנסת. "זה דבר נורא. הוא הרי מאמין בבורא עולם וזה מבחינתו מבחן", אמר סלוקי, "אני לא בטוח שהוא יוכל לעמוד בו. אבל אם בית המשפט העליון לא יזכה אותו, משהו יקרה לו. זאת טרגדיה. מזל יש לו, שכל המשפחה נמצאת כל היום מסביבו".

אתמול נחקר הנשיא לשעבר שוב, בשל חשד ששני חוקרים פרטיים נוספים התבקשו לשתף פעולה עם שני החוקרים הפרטיים שכבר נחקרו בחשד שהטרידו עדי תביעה במשפט. כמו כן, חלק מהמעורבים אליהם לכאורה פנתה המשפחה צפויים להיחקר בימים הקרובים.

עוד באותו נושא:
משה וליאור קצב נחקרו בחשד למעורבות בהטרדת עד
קצב צפוי להיחקר שוב: חשד למעורבות חוקרים נוספים
קצב התגונן בחקירתו: "זכותי לפנות לחוקרים פרטיים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully