וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם סלע מדגמנת היריון ומצפה לבת

יוני פרוים

13.7.2011 / 16:08

בדיוק כמו גל גדות ויעל גולדמן, גם רותם סלע ההריונית צפויה ללדת בחורף שכפול גנטי קטן של עצמה. בינתיים, היא מצטלמת ל"לוצ'י" ולא יכולה לחכות שתצא לה כבר הבטן. וואלה! סלבס מגחכת

אבי כהן

בדיוק כמו חברותיה למסלול, גל גדות ויעל גולדמן, גם רותם סלע ההריונית חשפה היום, על הסט של חברת האופנה "לוצ'י" אותה היא מפרנזטת, שהיא צפויה ללדת בחורף גרסה מוקטנת של עצמה. "כרגע אומרים שזאת בת, אבל לדעתי זה עוד מוקדם מדי אז זה יכול להשתנות. כל מה שיבוא אנחנו נהיה מאושרים", היא אמרה. "תמיד חשבתי שיש לי העדפה למין, אבל עכשיו ההעדפה היחידה שלי שיהיה בריא, מה שלא יהיה. אבל בת אחת אני רוצה, בטוח".

סלע, שנמצאת כרגע בחודש הרביעי (וכבר ראינו אצלה בליטה קטנטנה) סיפרים ששלושת החודשים הראשונים היו "קלאסיים, עם הקאות, בחילות, מגרנות וחצי התעלפויות. עכשיו זה מתחיל להיות יותר טוב אבל אני לא מתלוננת. בהיריון הכל מתקבל נורא באהבה, גם אם יש בחילה או מקיאים". סלע מספרת שהיא לא מסוג הבחורות שמתחרעות על המקרר: "אני טיפה יותר מרשה לעצמי להתפנק, לנוח, לישון ולאכול. אבל אני לא מתפרעת". ומה עם הבטן שבקושי רואים? "אני רואה את השינויים על הגוף שלי, זה לא שאין שינויים בכלל. אני מאוד מחכה שתצא לי הבטן".

לוואלה! סלבס תמיד רואים את הבטן, רוצה להתחלף?

צילום: אבי כהן
עריכה: רן צימט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully