וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד בפרשת הטרדת העדים: "לא נפגשתי עם קצב"

איילה חננאל

12.7.2011 / 9:30

ד', שהיה קצין משטרה בעברו עד שהורשע בעבירת הונאה, טוען כי הוא ושותפו רק ניסו לקבל רקע על אחת המתלוננות בפרשת קצב. במקביל, נודע כי הנשיא לשעבר לא הלך הבוקר לבית הכנסת כמנהגו

לאחר שפרשת עבירות המין של הנשיא לשעבר, משה קצב, זיעזעה מדינה שלמה, הגיעה פרשת הטרדת העדים שהותרה אתמול לפרסום והוסיפה להלם הציבורי. אחד החשודים בפרשה, ד' - קצין משטרה לשעבר, שנחשב לאחד מטובי המדובבים בישראל ושהורשע בעבר בהונאה - טוען שהוא איננו מבין על מה המהומה, וכי הוא ושותפו כלל לא ביצעו עבירות במהלך החקירה שביצעו, על פי החשד, בשליחות הנשיא לשעבר.

עוד על פרשת הטרדת העדים:
משה וליאור קצב נחקרו בחשד למעורבות בהטרדת עד
קצב התגונן בחקירתו: "זכותי לפנות לחוקרים פרטיים"
בסביבתו של קצב טוענים: "הכל נעשה על פי חוק"

משה קצב, לשעבר נשיא המדינה, מגיע לבית המשפט העליון כדי לערער על עונשו, מאי 2011. מגד גוזני
"לא נפגשתי מעולם באופן אישי עם קצב או משפחתו המורחבת", טען ד'. משה קצב ובני משפחתו/מגד גוזני

"אני עובד במשרד חקירות בין לאומי אמין ויעיל, מהטובים בארץ", סיפר הבוקר (שלישי) ד', "נפגשתי עם מעסיקי, שהוא איש אמין ורציני, קצין בכיר לשעבר. לא נפגשתי מעולם באופן אישי עם קצב או משפחתו המורחבת, וגם לא עם עורכי דינו. תוכנית העבודה הייתה לפעול רק על פי החוק, ולהביא לתמונת מצב שונה בתיק".

לדבריו, הוא יצר קשר עם אדם המקורב לאחת המתלוננות, והציע לו עבודה. "רצינו לדעת את עיסוקיה, ולקבל קצת רקע, זה הכל", אמר ד' וציין כי המידע היה אמור לשמש במשפט האזרחי המתנהל נגד קצב: "חשוב מאוד מה היא עושה היום. שם המשחק הוא מידע", אמר. לדבריו, "אם זה לא היה קצב - לא היה אוויר בסיפור הזה".

פרקליטו של ד', עורך הדין אלון רפפורט מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר אתמול לאחר פרסום הפרשה כי הלקוח שלו לא עבר שום עבירה פלילית ונראה לו כי מדובר בתיק שנופח מעבר למידותיו רק בשל היותו קשור לפרשת קצב. הוא הבהיר כי השניים בשום מקרה לא ניסו לסחוט את אחד העדים, לא הציעו להם כסף תמורת שינוי העדות ולא הפעילו עליהם שום לחצים.

ד' והחשוד הנוסף בפרשה, שניהם חוקרים פרטיים, שוחררו אתמול למעצר בית. כמו כן, הותר לפרסום כי הנשיא לשעבר ואחיו ליאור נחקרו אתמול במשרדי יאח"ה תחת אזהרה בחשד למעורבות בפרשה. השניים נחקרו בחשד ששלחו שני חוקרים פרטיים להשיג מידע מפליל על אחת המתלוננות במשפטו של קצב ובמהלך החקירה הטרידו אותה ופגעו בפרטיותה. כמו כן, המשטרה חושדת כי גם שניים מבניו של קצב מעורבים בפרשה.

בתוך כך, נודע הבוקר כי הנשיא לשעבר חרג הבוקר ממנהגו ולא יצא את ביתו לתפילה היומית בבית הכנסת. במקום זאת, הוא ערך תפילה ומתפללים נוספים הצטרפו אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully