וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני מאנה: "אני מת שג'ני תבזבז את הכסף שלי"

יוני פרוים

11.7.2011 / 15:10

רוני מאנה סיפר אמש (א') בחתונתו עם ג'ני צ'רוואני שהוא מת שהיא תבזבז לו את הכסף. במקום, היא מסתפקת ברכב זעיר וארון בגדים מייד אין בנגלדש. אלוהים נותן יהלומים למי שאין סטייל

אבי כהן

למרות שאביו של רוני מאנה נפטר בחודש שעבר, ביקש המנוח לפני שנפרד מבנו שיקיים את טקס הנישואים עם ג'ני צ'רוואני כמתוכנן. בתמורה, מאנה (50) וצ'רוואני (29) הסתפקו בחתונה צנועה שהתקיימה אתמול (א') מול 300 מקורבים בבית הכנסת הגדול ברחוב אלנבי תל אביב.

בין אורחים כמו ג'ודי ניר מוזס שלום וסילבן שלום, חיים רביבו, נוחי דנקנר, ואיציק מרדכי נתקלנו במרינה קבישר שנכנסה לחודש שישי ומתיש, לדבריה, בהיריון, וגם בפנינה רוזנבלום שהתעקשה על כך שהסכם ממון הוא גלולת השינה הטובה ביותר לאדם שיש לו כסף. קבישר שיתפה שבן זוגה, יקיר שעשוע, מגיש לה לארוחת הבוקר את הסכם הממון שלו. תאריך לחתונה בין אלו, עדיין לא נקבע.

מלבד התמיכה של האורחים בהפרש הגילאים בין מאנה וצ'רוואני, גינה החתן את סלידתו מטוקבקיסטים שמטיחים בכלה האשמות על רדיפת בצע: "היא לא מבזבזת, אני אומר לה, לכי תבזבזי, קחי את כרטיס האשראי, אבל היא לא מבזבזת". בהמשך סיפר לוואלה! סלבס כי העזר כנגדו רוכשת בגדים ב-H&M במקום בשאנל, ושהיא מעדיפה לנהוג על מיני קופר במקום על מרצדס מנקרת עיניים. "התחתנו מאהבה ורק מאהבה". פסק רוני את פרשת צרי העין.

וואלה! סלבס טפו טפו טפו .

צילום: אבי כהן
עריכה: רן צימט

מוכנות לבזבז לרוני מאנה את הכסף? בואו לספר לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully