וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא של אתי חזן: הבנות בבית מלוכלכות

וואלה! סלבס

7.7.2011 / 12:36

העונה של 'הדור הבא 24/7' התחילה: אתי חזן (ג'יזל, בשבילכם), הציפה את הבית בצווחות וניבולי פה מחרישי עור תוף על הבנות בבית. אכן שירה צרופה. וואלה! סלבס מאוהבת

הדור הבא 24/7

אתמול הופסק השידור החי מוילת "הדור הבא 24/7", אחרי שאתי חזן, ג'יזל הטבריינית בשבילכם, קיבלה את הג'ננה. חזן, פתחה את הזמבורה כשמירקה את תלתלי האבק מהפאנלים בבית, בזמן שחברותיה לריאליטי העדיפו לשבת על הספה, לרכל ולהשתזף. לאור מצב ההיגיינה הנחות של תחתיות האסלות בבית, ג'יזל הגבירה את הווליום של הג'ורה שלה, בשירה צרופה ובביקיני מנומר:

"הן יושבות כאן כמו פדלאות כשכל הבית מסריח! איזה חמישה צריכות להיות הפראייריות שלהן. למה שאני אנקה את החרא ואת הזוהמה שלהן? הן מ*****ת לי את הצורה. תראה איזה פיצוץ אני אעשה שחבל לכולן על הזמן." ולא, כפרה עליה, היא לא מפסיקה: "זאת זוהמה שבחורות כאלה חיות ככה, בא לי להקיא עליהן, זוועה."

וזה ממשיך: "גועל נפש. כוסמרק- עבוקה-ערס (גאוני). הן יודעות רק לשבת ולרכל כל היום ולהגיד 'זאתי לא בסדר וזאתי לא בסדר', כולם עלו לי על העצבים. חושבת שאם היא (ענבר שני) באה מבית אשכנזי אני השרמוטה של אמ'שלה". אנחנו כבר מאוהבות, ואתם?

אמה של ג'יזל, תרז חזן. מה קורה שם, זה חינוך זה?
"אתי היא חולת ניקיון, החדר שלה זה בית מרקחת, ויש בנות בבית שהן מלוכלכות. לא אכפת להן ובגלל זה אתי מתעצבנת". פייר? צודקת.

וואלה! סלבס בדיוק מחפשת עוזרת בית לפנטהאוז שלה. 55 שקל לשעה פלאס הוצאות נסיעה, מעוניינת?

צפו בשידור החי מהוילה

הצטרפו לדור הבא בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully