וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רזה מדי? ג'ניס דיקנסון עולה על ביקיני בגיל 56

שירות וואלה! סלבס

6.7.2011 / 10:11

האם יש גיל לביקיני? הסופר-מודל לשעבר ג'ניס דיקנסון (56), שעושה בוטוקס כל שישה חודשים ויוצאת עם בחור שצעיר ממנה ב-24 שנים חושבת שממש לא. וואלה! סלבס קוגר טאון לאללה

האם יש גיל שבו רצוי להפסיק ללבוש ביקיני? אם תשאלו את דוגמנית העל לשעבר ג'ניס דיקנסון (56), היא תגיד לכם שממש לא. דיקנסון נתפסה אתמול במאליבו עם ביקיני קטנטן שהסעיר את הרשת. חלק מהגולשים טוענים שהיא רזה מדי, חלקם טוענים שהיא נראית זקנה ובלה מידי, אבל לה, זה לא ממש משנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רזה מדי? ג'ניס דיקנסון על החוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

דיקנסון התפרסמה כדוגמנית בשנות ה-70 וה-80 ואחרי שהפסיקה לעשות קוק בכמויות מסחריות, עשתה קאמבק בתור שופטת בתוכנית "הטופ מודל הבאה", בהנחייתה של הצ'ילבה טיירה בנקס. כיום, מנהלת דיקנסון סוכנות דוגמניות שנקראת "ג'ניס דיקנסון מודלס". הדוגמנית לשעבר מעולם לא הסתירה את חיבתה לתהליכים פלסטיים ובעבר הודתה שעשתה יותר ניתוחים מקוקסינל: הגדלת חזה, הגדלת שפתיים, הרמת צוואר, שאיבת שומן ובוטוקס על בסיס קבוע.

בעבר סיפרה שהתחילה לעשות בוטוקס בגיל 40, עכשיו עושה זאת הזרקות כל שישה חודשים. ככל הנראה, התחזוק המתיש עובד לטובתה, כשדיקנסון סוקרה כאחת שמנהלת מערכת יחסים עם הסופר הבריטי דיוויד בלייקלי (32). בראיון למגזין "OK!" דיקנסון מתעקשת שהוא ממש לא בוי-טוי. "תסתכלו על אשטון קוצ'ר ודמי מור. תקראו לזה איך שאתם רוצים אבל זאת אהבה!".

וואלה! סלבס אוהבת בוי-טויז, למה להרוס?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ומה אתם אומרים עכשיו? ג'ניס דיקנסון עדיין בביקני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully