וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך וויליאם מוטרד מהפרעות האכילה של קייט מידלטון

שירות וואלה! סלבס

5.7.2011 / 13:06

הנסיך וויליאם מודאג מהעובדה שקייט מידלטון, שבקושי אוכלת ומתאמנת שעתיים כל יום, תפתח הפרעות אכילה כמו שהיו לאימו, הנסיכה דיאנה. וואלה! סלבס על המשקל

הנסיך וויליאם מאוד מוטרד מהיעלמותה של הדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון, שכרגע שוקלת 51 קילו (שמתפזרים על פני 1.77 מ') ומעוניינת לרדת במשקל עוד ועוד. שימו לב מה כולל התפריט של הוד נסיכותה, על פי מגזין "אין טאץ'": בבוקר אוכלת זאת שתי ביצים קשות מורתחות, אוכמניות ללאנץ' ומרק לארוחת ערב.

בנוסף, היא מתאמנת במשך שעתיים כל יום, ולפעמים אפילו יותר. הניקור של קייט מתחיל להדאיג אנשים בארמון, ובעיקר את הנסיך. "וויליאם לא יודע מה לעשות", צוטט אחד החברים של הנסיך באתר האינטרנט "ג'זבל". "אימו, הנסיכה דיאנה סבלה מבולימיה, והוא מנסה להיות כמה שיותר תומך כלפי קיייט. הוא לא רוצה להגיד לה שהיא רזה מדי וחס וחלילה לעצבן או להלחיץ אותה, אז הוא פשוט אומר לה שהיא מאוד יפה וכמה הוא גאה ושמח להיות איתה".

אחרי שזה לא עזר, הוא שלח את אחיו הקטן הארי לנסות לדבר עם הפרינססה, שכבר זכתה לתת-מחלה על שמה המכונה "בריידורקסיה" לתיאור בנות שמפסיקות לאכול לפני החתונה. במקרה של קייט, כנראה שהיא לא חזרה לאכול גם אחריה.

וואלה! סלבס מיד שולחת אותך לשיחת עידוד עם אסתי גינזבורג.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם מגיעים לאי הנסיך אדווארד במסגרת ביקור רשמי בקנדה, 3 יולי 2011. AP
רזה או רזה מדי? קייט והנסיך וויליאם/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully