וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה וינטור נגד החזיה של מיקי חיימוביץ'

חנה וינטור | צילום: אביב חופי

1.7.2011 / 0:00

עוד שבוע מורט אישונים עבר על חנה וינטור: מי נראית כמו כדור מראות, מי חייבת חזיה תומכת, ומי חייבת להפסיק עם השופינג בפחי האשפה של עלמה זק?

טלי אורן. אביב חופי
טלי אורן/אביב חופי

למסיבת יום הולדתה, עטתה טלי אורן אאוטפיכס שגם מבגר את הלובשת, וגם מקנה לה טוטאלוס של כדור מראות שחור. למרות תועפות הפאייטים, לצערה של חנה וינטור אין פה שום זיקה לגלאם: הפריזורע אינפנטילית, את הטופ יש להשיב לאמו של רועי בר נתן יחד עם מכנסיים משבשות גזרה ומקצרות רגליים לא ג'יזליות מלכתחילה. ולגבי השוז נשמה, את כבר יודעת את התשובה, השליכי אותם הפחה.

שני כהן. אביב חופי
שני כהן/אביב חופי

מאוד מדכא את חנה וינטור לחלק ציון לא משובח לשני כהן האהובה שבוע אחר שבוע. במיוחד כשהשוז של זאת נמצאו כלא רעות בכלל. גם החגורה הלא עדכנית נסלחת. אבל חמודה, לסילואט הוואזה שהתקנת: מאיפה הגרלת את מפת השולחן ששימשה כחצאית? ואת טופ העולב? שוב עשית שופינג בפחי האשפה של עלמה זק, אולי די כבר עם זה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מיקי חיימוביץ'. אביב חופי
מיקי חיימוביץ'/אביב חופי

כמה נעים להיתקל במיקי חיימוביץ' כשהשכילה להיפטר מהג'ינסים המיוזעים של ליהיא גרינר, מהטופים של שניים בשנקל תשעים מבוטיק ה"סופר-סל" ומשאר פיסים אזוטריים. במקום אלו, קבלו את חיימוביץ' כשהיא מתוקתקת למחצה בפריזורה עמידה בפני לחות, שפכטל מעודן ושמלה גבולית. רק כפרה, חנה וינטור דורשת שתעשי שופינג של חזיות חדשות ותומכות שיכולות למנף גם את הלוק וגם את הבלקון למקומות ראויים יותר, קאפיש?

עמית פרקש. אביב חופי
עמית פרקש/אביב חופי

מתקפת הפחמימות של חנה וינטור גרמה לה לחוש ננו חיבה אל הטוטאלוק של עמית פרקש המקסימה. למרות שטרנד הקולור בלוק אינו חדשני ואף טחון בקרב היפסטריות ביבים, פרקש מקדמת בחיוביות טופ סלמון וחצאית בגוון חרדל דיז'ון. רק דארלינג, את הלחמניה שלצידך, ידידיה טל, נא להשאיר בצד יחד עם שאר האקססוריכס, ברור?

פינת הליטוף

רועי בר נתן. אביב חופי
רועי בר נתן/אביב חופי

איזה ווירד לצפות ברועי בר נתן באאוטפיט של עוד קלאבר מיוזע ממסיבות ליל שישי של שירזי? אל אף זירו ניחוחות פאשן, על המאזניים של חנה וינטור מגיש הטלוויזיה משפריץ טוטאלוק פוטוגני ומחמיא בגופיית אוברסייז ובמכנסי ג'ינס זניחים, שמציגים גופה מעוררת מיצי שחלות. קבל גם פירגון על שפכטל מעודן ופריזורה חיונית. חבל שעל המסך זה לא עובד ככה.

פאסון או אסון?

ליהיא גרינר, איילת זורר. אביב חופי
ליהיא גרינר, איילת זורר/אביב חופי

גולשים יקרים, עזרו לחנה וינטור להחליט: מי הגישה טוב יותר את טרנד הפגזת הבלקון מתחת לפיס שקוף? האם זו הצ'יר לידר הנזרקת, ליהיא גרינר? או אולי זאת איילת זורר, ששום קשר לגלאם הוליוודי לא נמצא בקירבתה כשעטתה שק תפוחי האדמה מחורר בשחור?

אתם בצד של ליהיא או איילת? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully