וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פלס נמלטת

יוני פרוים

30.6.2011 / 8:59

קרן פלס לא ביזבזה יותר מדי זמן ביציאה מהחצר של מתחם 'הדור הבא 24/7' וכשהיא חמושה בפרחים שקיבלה מאיתן אורבך (ה-לו, מה עם שאר הבנות?) הפליגה אל האופק. וואלה! סלבס לבד על הגג

דייב שחר

אתמול הופיעה קרן פלס בחצר של מתחם "הדור הבא 24/7", אחרי שהבנים והבנות עבדו כל היום על בניית התפאורה לגיג.

הבנים, שהיו צריכים לבצע עבודת נגרות הלינו: "אם היו מביאים את נועם טור הוא היה מתקתק את הכל, יש לו ידיים טובות". אתי ג'יזל חזן דאגה כמובן לעדכן את כולם בהתרשמותה מהזמרת: "איזו מגעילה קרן פלס. רציתי להגיד לה - 'תגידי לי את לא רואה שאנחנו עומלים מהבוקר?'. רציתי מה זה לצאת עליה, היא סנובית רצח". בסוף הערב, קרן גילתה לבנות שהיא שמעה כל מה שהן אמרו עליה, אבל בשלב הזה הן כבר היו BFFיות, אז אל תדאגו.

במהלך כל הביקור, קרן חזרה שוב ושוב שלפי דעתה להיות בבית בלי אפשרות לשמוע מוזיקה זה הדבר הכי קשה שיש, ובנדיבותה (או אולי מתוך רחמים?) ביצעה לבנים ולבנות תשעה שירים במקום שבעה. בסוף, למרות שהקהל התחנן ממנה לבצע עוד שיר, קרן נשנשה קצת פוקצ'ה והלכה, ואחרי לכתה תפסה ג'יזל את המיקרופון בשביל לפלרטט עם הנגנים שעוד נשארו ("תחפש אותי, אתי חזן בפייסבוק בעיברית ותסמס לי 6!") . ניסינו לתפוס את קרן ביציאה מהוילה, אבל היא רק שעטה לתוך המונית ונעלמה אל האופק. ולא, נועם לא בא לאסוף אותה.

צילום: דייב שחר
עריכה: בת גולן

כל העדכונים והדיווחים של "הדור הבא 24/7"

צפו בשידורים חיים מסביב לשעון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully