וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון האקסיות של איתן אורבך

יוני פרוים

1.7.2011 / 10:47

אם לשפוט על פי האקסיות של איתן אורבך, הרווק של "הדור הבא 24/7" אוהב אותן יפות, מצליחות, ורצוי עם רקע בדוגמנות. וואלה! סלבס מגישה: אקס פיילס

עוד לפני שהסתגר בתוך וילה מעוצבת עם 14 בנות שמנסות להרשים אותו (מי בביקיני קטן ומי בביקיני עוד יותר קטן), ניהל איתן אורבך חיי דייטינג מרשימים לא פחות. אורבך, שפרש משחייה מקצועית בגיל 25, הספיק לטפח לעצמו תדמית של רווק הולל, שהתמתנה במעט עם השנים. אז אם את רוצה לדעת מי הטיפוס של איתן ומי יותר עושה לו את זה, פשוט תעיפי מבט על רשימת האקסיות שלו.

שיא תקופת ההוללות של אורבך הגיעה אחרי ההצלחה שלו באולימפיאדת סידני בשנת 2000. באותה תקופה, הוא וחברו הטוב אריק זאבי (שמאז הספיק להפוך לגבר נשוי), חרשו את הקלאבים בתל אביב ונצפו כמעט כל ערב עם בנות אחרות. עד כדי כך, שמאמנו של אורבך דאז האשים אותו שהוא לא משקיע מספיק בבריכה אלא יותר במה שקורה מחוץ לה.

דיירי הווילה מכירים אחד את השני ביום הראשון בווילה. הדור הבא, הדור הבא 24/7
מתעניין יותר בבריכה או במה שבחוץ? איתן אורבך, מתוך "הדור הבא 24/7"/הדור הבא 24/7, הדור הבא

אז מי כבר זכתה לדייט עם הרווק הנחשק? או, טוב ששאלתם. הבחורה המוכרת הראשונה ברזומה של אורבך היא גל גדות, הדוגמנית, השחקנית ומלכת היופי לשעבר. גדות ואורבך הכירו ב-2006, החליפו מבטים ונשארו צמודים מאז, לפחות חודשיים. (גדות סירבה להתייחס לידיעה).
אחריה, הוא העביר עוד כמה רגעים עם הדוגמנית נטלי היסטר (שהיא האקסית של אריק בנאדו, בעלה של אילנה ברקוביץ' וגם האקס של רותם סלע. אתם עוקבים?). אלא שהיסטר, לא הצליחה להרגיע את אורבך, ששנה אחר כך, כבר הסתובב עם רונה לי שמעון, האשה והשפגאט. השנים בילו יחד לילה בבית מלון באילת, במסגרת (עוד) אירוע יחצ"ני. רונה לי כנראה כבר הספיקה לשכוח, או שהיא עדיין חיה בהכחשה, אבל כשהרמנו לה פון היא סירבה להגיב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היו צמודים חודש וחצי. גל גדות/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד מישהי שזכתה לצאת לארוחת ערב וסרט עם אורבך היא דפנה דה גרוט, מי שזכתה ברווק הנחשק גיא גיאור. שני הבלונדינים תחזקו זוגיות לפני שנתיים, בתקופה שבה דפנה הייתה דיילת ועבדה במטה הבחירות של קדימה, ואיתן עבד בעיקר על היותו רווק.
- דפנה, ספרי פרטים:
"אני חושבת שהוא בחור מקסים, מצחיק וכיפי. יצאנו תקופה לא ארוכה".
מה את חושבת על ההשתתפות שלו בתוכנית?
"אני שמחה בשבילו שהוא הלך, הגיע זמן שיימצא גם אהבה".

דפנה דה גרוט מצטלמת לקמפיין בגדי ים FREE. שוקה כהן
"הגיע הזמן שיימצא אהבה". דפנה דה גרוט/שוקה כהן

ולמרות הכל, דווקא בשנה שעברה נראה שאורבך סוף סוף מצא אהבה רצינית עם בחורה שאינה מתחום הבידור – אדריכלית בשם קדם שנער. הקשר נמשך און אנד אוף כמעט שנה, ומקורבים לשניים אומרים שהייתה שם אהבה, ואפילו דיבורים על חתונה. הקשר הסתיים לפני מספר חודשים, ומקורבים לשנער מספרים שהיא הופתעה לגלות שהוא החליט לחפש אהבה בטלויזיה. אולי הפעם זה סוף סוף יקרה לו?

איתן אורבך ובת זוגו. אביב חופי
היו כבר דיבורים על חתונה. אורבך ובת זוגו האחרונה, קדם שנער/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully