וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי שחר וקרן שחם רודפות את איתן אורבך

יוני פרוים | צילום: עדי אורני, יחצנים

27.6.2011 / 12:17

שתי בנות מהעבר חזרו לרדוף את איתן אורבך בוילה של 'הדור הבא 24/7'. אחת מהן הייתה סוג של גרופית במשרה מלאה, והשנייה ידעה את אורבך בימים טובים יותר. וואלה! סלבס חיזור גורלי

הדור הבא 24/7

אמש, ביריית הפתיחה של "הדור הבא 24/7", סיפרה קרן שחם, נערת ישראל לשעבר, על היכרותה עם איתן אורבך לפני תקופה של כחמש שנים. מקורבים לשחם סיפרו לוואלה! סלבס שבעברה, הייתה המתמודדת גרופית מן המניין של השחיין לשעבר, והייתה פוקדת בעקשנות את הבר "ברגמן" שבבעלותו, אך לא הצליחה להתקרב לאליל שלה.

המקורבים שיתפו שהעלמה ניסתה לעשות עיניים ולמשוך את תשומת ליבו של אורבך בכל הזדמנות, אך הוא אף פעם לא לקח את נוכחותה ברצינות. נועה שיין, חברה קרובה של קרן, מספרת לוואלה! סלבס ששחם הייתה רואה אותו גם באירועים יחצ"ניים, והוא עדיין לא היה מודע לקיומה: "קרן הייתה לפני שש שנים נערת ישראל. באחד מהאירועים שהיא הוזמנה אליהם, הצלם ביקש ממנה להצטלם עם איתן. זה היה לשניה. הם לא הכירו לפני ולא היה שום דבר אחרי. קרן הרבה שנים בחיי הלילה ומכירה הרבה אנשים אבל מעולם לא היה ביניהם שום קשר, אפילו לא 'שלום-שלום'. היא מחפשת אהבת אמת והלוואי שתמצא אותה בתוכנית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרופית מס' 1 . קרן שחם/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסתבר ששחם היא לא היחידה שיש לה היכרות מוקדמת עם הבלונדי. אתמול בלילה הזכירה לו עדי שחר (ההיא שעושה יוגה וטוחנת עדשים) שגם הם בעצם מכירים כבר מלפני 11 שנה. או לה לה. המפגש הראשון ביניהם היה בטקס ממלכתי לזכר נספי אולימפיאדת מינכן (סבה של שחר הוא אחד מהם), אבל הפעם השנייה, כך עולה מהשיחה הפלרטטנית, הייתה בנסיבות אינטימיות וקרובות יותר בבר "הברגמן" שהיה בבעלותו של אורבך בעבר. מהתגובה של איתן, ניכר היה שהוא מרגיש די נבוכי מהתזכורת.

וואלה! סלבס: זה ייגמר בפוסטינור.

צפו בשידור חי מסביב לשעון של הדור הבא 24/7

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרופית מס' 2. עדי שחר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully