וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הפרטים על הבויפרנד החדש של בר רפאלי

26.6.2011 / 15:12

בר רפאלי אוחזת בבויפרנד חדש, תכירו: איש העסקים דיוויד פישר. מקורבים סיפרו לנו על פישר ועל הקשר שהתחיל לפני שלושה שבועות. כעת שוהים בני הזוג בחופשה משותפת ברומא. ליאו, מי?

כל מי שקיווה לתפוס את בר רפאלי וליאונרדו דיקפריו מתקמבקים, יכול לוותר על הפטה-מורגנה. מקורבים לסנסציה משתפים את וואלה! סלבס שרפאלי אוחזת בבויפרנד חדש מזה שלושה שבועות בשם דיוויד פישר. השנים שוהים כעת בחופשה משותפת ברומא אחרי שאישרו הגעה לאיוונט בעיר, אותו מארגן נכדו של סמי עופר. פישר (לא, אין קשר לסטנלי פישר) הוא איש עסקים בן 35 מהרצליה פיתוח.

אם השם נשמע לכם מוכר, אתם לא טועים. פישר הוא האקס המיתולוגי של השורדת והטוסיקון של המדינה, מרינה קבישר. השניים יצאו במשך שנתיים וחצי, ונפרדו לפני שלוש שנים. במהלך הזוגיות בין השניים, קבישר עזבה את פישר בשביל אחד, עופר עמיר, האקס של סיגל שחמון, אך חזרה לזרועותיו במהרה. בסיום עונת "הישרדות" שבהשתתפותה, פינק פישר את קבישר במיני קופר כחולה דנדשה. לידיעת הנוכחית.

"תמיד היו לו את המכוניות הכי יפות עם מערכת הסטריאו הכי משוכללת",מספרים חבריו של פישר מימי התיכון "ראשונים" שבהרצליה ומוסיפים: "הוא מגיע ממשפחה עשירה, אבא שלו בעסקי הנפט. הוא לא ממש עובד, אלא רק מעביר את הכסף של אבא שלו ממקום למקום".

באופן לא מפתיע, צייצה רפאלי זירו אינפורמציה בחשבון הטוויטר שלה על הרכש החדש או על החופשה המתוכננת. וואלה! סלבס רק רוצה לזרוק רעיון: האם זה האיש שיכניס את רפאלי סוף סוף מתחת לחופה?

בואו לחגוג עם בר בעמוד הפייסבוק שלנו

בר רפאלי בפתיחת בוטיק קוואלי בקאן בזמן פסטיבל הסרטים בעיר, 18 מאי 2011. Dominique Charriau, GettyImages
ליאו, מי? רפאלי/GettyImages, Dominique Charriau

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully