וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מידלטון עילגת

שירות וואלה! סלבס

23.6.2011 / 11:52

אבוי לבושה: במכתב שכתבה קייט מידלטון לפני שלוש שנים נמצאו כמה שגיאות כתיב מביכות, למרות שהיא למדה בקולג'ים יוקרתיים באנגליה. וואלה! סלבס חחחחחח1!!

אז נכון, הדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון היא אולי פאשן אייקון וכל שמלה שהיא עוטה הופכת לשלאגר, אבל כנראה שאיות הוא לא הצד החזק שלה. הבריטים מציגים מכתב עם שגיאות כתיב שנכתבו על ידי לא אחרת מהדוכסית.

את המכתב שירבטה מידלטון בשנת 2008 בכתב ידה, בו היא מודה למארגני טורניר ווימבלדון שדאגו לה לאירוח שקט. המכתב מוצג היום במוזיאון "all England club" ואפשר לראות בו שקייט כתבה "quite" (למעשה) במקום "quiet" (שקט), ו-"til" במקום "till". אופסוש.

קתרין הדוכסית מקיימברידג' בכרכרת סוסים בעת חגיגות יום ההולדת של המלכה אליזבת השנייה, לונדון, 11 יוני 2011. Oli Scarff, GettyImages
אופסוש. קייט מידלטון לא פותחת מילון/GettyImages, Oli Scarff

שגיאות הכתיב של קייט אמנם מפדחות, אבל הן עדין כלום בהשוואה לפדיחה של אחיה ג'יימס מידלטון (שתמונות בכיכובו ראו אור באתרי גייז כשהוא לבוש במדי משרתת צרפתיה) ושל אחותה הקטנה והשובבה פיפה (שתמונות שלה כשהיא טוטאלי טופלס צפו ברשת), אך עדיין – הבריטים לא עוברים על דברים כאלה לסדר היום.

הטעויות מביכות אחת כמה וכמה, אם מחשיבים את העובדה שקייט הלכה ללמוד בקולג' יוקרתי ששכר הלימוד בו עומד על 44,000 פאונד בשנה, כשלמדה היסטוריה באוניברסיטת סנט אנדרו, שם גם פגשה את הנסיך וויליאם.

וואלה! סלבס שולחת במזוודה עותק של מילון אוקספורד, ג'אסט אין קייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully