וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא גרינר נגד התקשורת

יוני פרוים

22.6.2011 / 15:37

עתי שולברג ניתק את הקשר עם ליהיא גרינר בגלל אפס הפילטרים שלה. עכשיו יוצאת גרינר למתקפה וטוענת שכמעט כל מה שהיא אומרת לכלי התקשורת מוצא מהקשרו. וואלה! סלבס על המוקד

ליהיא גרינר יוצאת להתקפה נגד עולם הבידור בבלוג האישי שלה, ואל תדאגו גם וואלה! סלבס ברשימת החיסול של הגברת והמכנסונים. ליהיא טוענת שהמסרים שהיא מקיאה מוצאים באופן קבוע מהקשרם. כך פתחה: "אני רוצה לדבר על פפראצי, על גיא פינס ועל וואלה! סלבס, ועל כל הרכילות שרצה בישראל על ליהיא גרינר".

אנשי התקשורת שכבר מכירים את הפליטה יודעים שהתגובה "אין תגובה", לא נמצאת בלקסיקון שלה ובצדק. קבלו אקזמפלר: בחמישי האחרון הגיעה גרינר להופעה עמוסת סלבס של להקת "משינה" במבצר שוני, שם השיק עתי שולברג את החברה החדשה שלו אירית ממיסטבלוב. וכמו שדיווחנו לכם כאן, שולברג ניתק את הקשר עם גרינר מפני שאין לעלמה שום פילטרים מול התקשורת.

באותו אירוע, אחרי כמה דרינקים יותר מידי, צוות התוכנית של גיא פינס תיעד את ליהיא מסמסת לעתי ואז מייללת: "מה הקטע? מה עשיתי לך? אני עשיתי אותך חתיכי, מה לעזאזל?".

ליהיא גרינר. שוקה כהן
זהירות, דרינק ביד. ליהיא גרינר בהופעה של משינה ביום חמישי האחרון/שוקה כהן

ליהיא גם טוענת שהיא ממש לא אוחזת בחבר חדש – "כולה יצאתי לדייט", וגם כמעט הסתכסכה עם חבריה לאח הגדול בגלל חוסר פרגון. "הייתי למשל בהשקה של דנה רון, שהיא חברה מאוד טובה שלי ואני מאוד שמחה בשבילה שהיא קיבלה תכנית בוקר. אמרתי את זה בראיון לפינס, אבל לא שידרו את כל הפרגון. מה הם שידרו? שאמרתי "תכנית בוקר" ועשיתי פרצוף."

- ליהיא, את מבואסת?

?אני פשוט לא אוהבת שמוציאים אותי נבזית ומגעילה. כל הפרגון שלי נשמט בתקשורת באופן קבוע?.

- ומה עם עתי?

?נראה לי שאמרתי מספיק, וכבר השארתי אותו מאחור?.

אנחנו מתות על זה שאת כזאת רכלנית, אולי בא לך לעבוד בוואלה! סלבס?

באיזה צד אתם במלחמה? בואו לספר לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully