וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתמחה של קלינטון הפכה לכוכבת פורנו

שירות וואלה! סלבס

22.6.2011 / 12:14

הכי סקנדל: הילארי קלינטון גילתה היום בבוקר שהמתמחה שעבדה אצלה לפני 6 שנים, היא היום כוכבת פורנו לא קטנה שעדיין מעריצה את הבלונד הקשוח שלה. וואלה! סלבס הבית הכחול

הילארי קלינטון, מזכירת המדינה האמריקאית, הגיעה היום בבוקר למשרד, פתחה את אתרי הרכילות החביבים עליה וגילתה ידיעה לא נעימה: סאמי ספיידס, מתמחה לשעבר במטה, היא היום כוכבת פורנו פורחת, וכן - היא עדיין חושבת שקלינטון הייתה השפעה מבורכת על חייה.

סאמי ספיידס, כוכבת הסרטים "תחת גדול אוהב את זה בגדול 8", ו-"אמבטיות קצף לבנות 4" סיפרה שפגשה את קלינטון באיוונט שנערך בקולג' הקהילתי שלה בבאפלו, והביעה את הרצון לעבוד כמתמחה במטה שלה. ספייד, שהייתה תלמידה של מאיות, אפילו הגישה שני מכתבי המלצה מפרופסורים שהיללו אותה וכתבו: "הכתיבה של סמנתה יוצאת מן הכלל. המקצועיות שלה מרשימה והאמביציה שלה תבטיח לה הצלחה בכל דרך שתבחר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היום כוכבת פורנו, פעם עובדת של הילארי./מערכת וואלה!, צילום מסך

ספיידס סיפרה לאתר הרכילות TMZ שהיא עבדה במשך קיץ אחד במטה של הילארי, וממש העריצה אותה ואת חליפות המכנסיים שלה. "תכננתי להפוך למשפטנית ואז להכנס למשרה ציבורית", היא סיפרה לאתר. למרות העבודה המרגשת עם הילארי, ספיידס נקלעה לבעיות כספיות והתחילה לטפח קריירת פורנו מפוארת שריפדה את חשבון הבנק שלה עד כדי כך שהיא החליטה לנטוש את השאיפות הפוליטיות לגמרי ולהישאר בתעשייה.

אם לשפוט לפי הציוצים שלה, ספיידס אוהבת את תשומת הלב התקשורתית. היום היא הקלידה: "ובכן, זה בהחלט בוקר מעניין! תקראו את הסיפור עליי ב-TMZ, למקרה שלא שמעתם. תראו! אנשים חושבים שאני מעניינת היום". ומה גברת קלינטון תחשוב? "אני לא חושבת שהילארי תהיה שמחה", היא אמרה. "אבל יש לי רק כבוד אליה".

וואלה! סלבס מוסיפה רק בשביל הרקורד –ספיידס טוענת שהיא בחיים לא פגשה את ביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully