וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזעקת שווא: החברה של ביבר לא בהריון

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק - gettyimages

16.6.2011 / 9:34

אפשר להירגע: ג'סטין ביבר לא הולך להפוך לאבא בגיל 17. הגירלפרינד סלינה גומז שוחררה מבית החולים וטוענת שהסיבה לבחילות ולכאבי הראש היתה יותר מדי ג'אנק פוד. וואלה! סלבס בולסת

לכל מי שציפה לראות את ג'סטין ביבר הופך לגרסה הנשית של ג'יימי לין ספירס, צפויה היום אכזבה. הגירלפרינד של ביבר, סלינה גומז, שהתאשפזה בשבוע שעבר בבית חולים בגלל בחילות וכאבי ראש, מספרת היום שהסיבה לבחילות הבוקר שלה הייתה "יותר מדי ג'אנק פוד", מה שלטענתה הביא אותה למצב של תשישות ושל תת תזונה.
"אני כן אוכלת", היא סיפרה לתחנת רדיו מקומית בטקסס אחרי השיחרור שלה. "הבעיה היא שאני לא אוכלת נכון. אני אוהבת את כל מה שהוא לא טוב בשבילי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז לא יצא מזה תינוק. סלינה וביבר משתעשעים/מערכת וואלה!, צילום מסך

פלאשבק: סלינה גומז הובהלה לבית החולים בשבוע שעבר אחרי שחשה בחילות איומות וכאבי ראש, מיד לאחר שיצאה מתוכנית האירוח של ג'יי.לנו. הצהובונים בארצות הברית מיהרו לחגוג על הדיזנטריה והצהירו שאם בחורה צעירה סובלת מבחילות ומכאבי ראש, הרי שיש רק הסבר אחד למצב הזה: היריון. וכמובן שהיה להם עוד קלף מנצח: אימה של גומז ילדה אותה כשהייתה רק בת 15, ומכאן ניתן להסיק שגם סלינה גומז בוודאי נמצאת באותו מצב. אז זהו, שלא.
"היא עכשיו רודפת אחרי ודוחפת לי ויטמינים בכוח", מספרת הננו-כוכבת על האימא המשיגנע שלה. טוב, עכשיו כשהכל בסדר, אפשר לחזור לעשות עם ביבר את מה שאת רגילה.

וואלה! סלבס שולחת לך כדורים נגד בחילות ושקית הקאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully