וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנטומיה של גריי יפואים

וואלה! סלבס | צילום: חופית ראוכברגר, יחצנים

15.6.2011 / 16:20

משלחת שחקני הטלוויזיה ההוליוודים שנחתה עלינו פתאום באמצע יוני, הגיעה אתמול למרכז "נא לגעת" ביפו. היעד הבא: ג'רוזלם. וואלה! סלבס עושה להם צ'ק-אין

שישיית השחקנים ההוליוודים שנחתה בישראל ממשיכה את הסיור שלה בארץ הקודש. קווין מק'קיד (אוון האנט) ושרה דרו (אפריל קפנר) מהסדרה המצליחה "האנטומיה של גריי", הגיעו אתמול למרכז "נא לגעת" ביפו, יחד עם השחקנים לוקאס נף (מהסדרה "לגדל את הופ"), שאנון וודוורד מהסידרה "אי.אר", גרגורי סמית' ששיחק ב"אוורווד", והממתק טראוויס מילנה. השישייה ראתה את ההצגה "לא על הלחם לבדו" שהוצגה על ידי שחקנים חירשים-אילמים.

מחר תמשיך השישייה את סיורה בארץ הקודש. רשמו בבלקברי: האוטובוס ההוליוודי ייצא לג'רוז, שם יסיירו הטוריסטים בעיר הקודש ויאכלו ארוחת צהריים מרוקאית אותנטית. בערב יגיעו לפסטיבל האור הבינלאומי בעיר העתיקה, בו יציגו עשרות אמנים מהארץ ומהעולם מיצגי אור ומיצבים אומנותיים. הכי קולטורה.

על כל הטיול המסעיר הזה מנצח הארגון הציוני America's voice in Israel שמטיס לארץ אנשים משפיעים ומובילי דעת קהל כדי שיפיצו ביקורות חיוביות על ישראל בתפוצות. רגע, זה לא התפקיד של בר רפאלי? או שמאז הפרידה מליאונרדו דיקפריו המחוייבות הזאת הלכה קאפוט?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאוד נייס פה באיזראל. אפריל קפנר לשירותכם./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמוד, רוצה לעשות עלייה? לוקאס נף/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ועכשיו תגידו צ'יייז. כוכבי הוליווד במרכז נא לגעת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully