וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל דניר: במיטה אני מעדיפה לישון כפיות

יוני פרוים | צילום: טל א'

14.6.2011 / 16:22

בפסטיבל השינה של 'הולנדיה' מצאנו תשובה לתנוחה האהובה על ליאל דניר במיטה ושמענו על ההיריון הסיוטי של מרינה קבישר. וגם, נחשו למה רון חולדאי מעודד את תושבי ת"א לקחת כדורי שינה?

טל אנגלנדר

אמש (ב') התקיים פסטיבל השינה של "הולנדיה" בנמל תל אביב עם הופעת הזמר אברהאם מקדונלד. נפגשנו שם לשיחה אינטימית עם ליאל דניר שסיפרה על הרגלי המיטה: "במיטה אני מעדיפה לישון בתנוחת כפיות, אבל גם באלכסון". בגזרת הריאליטי דיווחה אירית רחמים, שפיזזה בעוד איוונט, על דפוסי המיטה המצחיקים שלה: "הילדים מצטרפים אלי ואל בעלי (לירון בסיס) למיטה".

ציפי שביט שיתפה שהיא ובעלה, אבישי, ישנים כבר יותר משלושה עשורים בתנוחת כפיות. ואילו דליה מזור, שחולשת בטירוף על השקות בסיטי, הודתה שהתנוחה הכי אהובה עליה מתחילה בחיסול המקרר ונגמרת כשהיא ישנה ללא תחושות רעב.

רק למרינה קבישר לא היו תלונות בגזרת השינה. קבישר התלוננה בעיקר על הקשיים של להיות בהיריון בחודש חמישי עם בת. "לא אכלתי שלושה חודשים" היא מייללת, והמשיכה מאוחר יותר: "איבדתי את חוש הטעם, אני לא מאחלת את זה לאף אחת". ואז המשיכה: "כל מי שתגיד שהיריון זאת חוויה, משקרת". אנחנו מאמינות לך, כפרה.

מלבד פוזיציות נמנמת, שיתפו אותנו האורחים הנוצצים באיוונט על הפרעות השינה של תושבי העיר תל אביב: יתושות נוראיות שמוצצות דם ודחפורים מחרישי עור תוף כסאונד של השקמה בעיר ללא הפסקה. של שיפוצים. שלחנו את עבדכם הנאמן שיגיש את תלונות המיוחסים אל ראש העיר, מר רון חולדאי, וקיבלנו תשובות נרקוטיות. ברור, זה הכי תל אביבי.

וואלה! סלבס לא יפיפיה ולא נרדמת, אך עדיין מחפשת מישהו לתנוחת כפיות.

עורכת וידאו: בת גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully