וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג הביכורים בוואלה! סלבס

וואלה! סלבס

7.6.2011 / 11:51

לכבוד שבועות, הידוע גם בכינוי "חג הביכורים" קבלו את הופעות הבכורה הכי סודיות, מהממות ומפתיעות של הזוגות בביצה. וואלה! סלבס בפרמיירה זוגית

כשאתה סלב, אתה לא רק הולך להשקות - אתה גם משיק בעצמך חלק מחייך הפרטיים. במקרה דנן, זוגיות. החל מהפלאש הראשון, התמונה המשותפת או הסופשבוע הזוגי - ככה זה התחיל אצלהם:

מאיה בוסקילה ומתן כהן

ההשקה: בחתונתם של המפיק המוזיקלי ניצן קייקב ושרונה נומדר במועדון התיאטרון.

העלילה: מאיה בוסקילה ארזה את מתן כהן בתור הדייט שלה לחתונה, בלי לתאר שבעוד כמה חודשים גם הם ישלחו הזמנות. בוסקילה דאגה להסתיר את הרכש החדש שלה מהצלמים כל הערב, ומה שיצא זה שבתמונת הבכורה של השניים רואים הרבה בוסקילה, וקצת מאוד מתן.

דבר המבקר: מילא שביציאה הראשונה שלכם הסתרת אותו, אבל גם בדייט הפומבי השני – בפורים – שמת עליו תחפושת, ולא, דודי מליץ לא היה באזור, אז למה?

מיה בוסקילה. אביב חופי
באמת, איך ציפיתם שנראה משהו? מאיה בוסקילה ומתן כהן/אביב חופי

בר רפאלי וליאונרדו דיקפריו

ההשקה: על רכבת הרים בלוס אנג'לס.

העלילה: אחרי חודשים של הכחשות, הצהובון "סטאר" פרסם בינואר 2006, כמה ימים אחרי הכריסמס, את התמונה של השניים פעורי פה על רכבת ההרים Six Flag's Magic Mountain בלוס אנג'לס. הכותרת, אגב, הייתה: "מי היא האישה המסתורית של דיקפריו?". היום כולם כבר יודעים.

דבר המבקר: תמונה נהדרת. גם ספונטנית, גם מחממת את הלב והכי חשוב – אנחנו מקוות שבלייק לייבלי תלמד: אם את לא צועדת עם דיקפריו על השטיח האדום, גם את תתפיידי ברגע שהשחלות שלך ירצו התרחבות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואו! נוסטלגיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נועם טור וקרן פלס

ההשקה: בפייסבוק. הכי 2006.

העלילה: נועם טור וקרן פלס נסעו לחופשת סקי באיטליה בחסות איזה משקה אלכוהולי. קרן נקעה שם את קרסולה, טור היה בשטח כדי לטפל והאהבה פרחה. את התמונות המשותפות של השניים ראו החברים כבר בפייס, צלמי הפפראצי תפסו אותם ביחד קצת אחר כך.

דבר המבקר: הכי באג 2000 מצידם: גם לא דיסקרטי וגם מתפשט כמו אש בצדה קוצים. אבל בואו נודה שהם הכי הכי מתאימים, הכי.

נועם טור, קרן פלס. שוקה כהן
אולי תעברו כבר לגור ביחד וזהו? טור ופלס/שוקה כהן

אקי אבני ותהילה

ההשקה: בשידור של משחק כדורגל בבר בשדרות רוטשילד.

העלילה: אקי אבני הגיע לאירוע יחצ"ני של חברת בירות במסגרתו הוקרן באיזה בר משחק ליגת האלופות עם המון אלכוהול מסביב. אבני, שבוודאי ידע את הכללים לפיהם אירוע יחצני יכלול ים צלמים, לא ממש רצה לחשוף את הזוגיות החדשה שלו, ולכן הבריח אותה מכניסה אחרת ודאג להתרחק ממנה בכל פעם שהפלאשיסטים התקרבו. כמה ימים אחר כך, העסק הסתבך כשאבני הגיע שוב לאיוונט יחצני, עם אותה תהילה, וניסה לתקוף צלם שניסה לקחת פיקצ'ר שלהם ביחד. ככה עושים?

דבר המבקר: חמוד, אם כל כך רצית להחביא את הגירלפרנד החדשה, המקום האחרון לעשות את זה בו זה באירוע יחצני מול צבא פפראצי וים כתבי רכילות חטטניים. פעם הבאה תשאיר אותה בבית, תלמד מליאונרדו דיקפריו.

אקי אבני. אביב חופי
אבל למה להסתיר? אבני לומד את מחיר התהילה/אביב חופי

אסתי גינזבורג ועדי קייזמן

ההשקה: במסעדה איטלקית מתחת למשרד של קייזמן.

העלילה: הזוג, שהתחיל לצאת בספטמבר 2010 קיבל את הפפראצי הראשון שלו אצלנו כשאכלו במסעדה איטלקית (יקרה, מאוד יקרה) מתחת למשרדו של קייזמן. האירוע המתוקשר הראשון אליו הגיעו ביחד היה, רחמנא ליצלן, אירוע ציון 40 שנה לעמותה של הרב דויד גרוסמן. סקסי.

דבר המבקר: כולנו תקווה שהאהבה והנישואים הקרבים ישרדו לנצח, כי לאבד את אלינור קופלר ה-BFFית (אחייניתה של עופרה שטראוס, האקסית של קייזמן) לסתם בחור זה לא כיף.

עדי קייזמן, אסתי גינזבורג. אביב חופי
הכי שיק. עדי קייזמן ואסתי גינזבורג/אביב חופי

יהודה לוי ונינט טייב

ההשקה: בצימר במושב לימן

העלילה: אחרי שבועות של הכחשות נסעו יהודה ונינט ביחד לקומפלקס הצימרים היוקרתי "פנחס וגסטון" במושב לימן שם - למי שזוכר – התקיימה גם החתונה של יב"ז וגי"ז. הג'יפ השחור של יהודה, שבאותה תקופה היה מפורסם כמעט כמוהו, צולם כשהוא מגיע למקום. בני הזוג ניסו לשמור על דיסקרטיות ואפילו ביקשו שיסגרו מסעדה מקומית רק בשבילם, אבל הנשמות הטובות מסביב דאגו לדווח על הוויקאנד ואת הזוגיות הזאת אף אחד לא היה יכול יותר להכחיש.

דבר המבקר: תגידו, אתם לא מאמינים במוסד הנישואים? אנחנו רוצים לראות כבר טבעת, ברור?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נינט ויהודה בתמונה מפעם, פעם, פעם./מערכת וואלה!, צילום מסך

בלייק לייבלי וליאונרדו דיקפריו

ההשקה: על סירה בפסטיבל קאן.

העלילה: קצת אחרי הפרידה מבר, ליאונרדו דיקפריו עלה על מטוס ונסע לפסטיבל קאן. כולנו חשבנו שזה בגלל שהוא מתגעגע לבר ורוצה להפתיע אותה שם במקרה. אוי, כמה טיפשים היינו. האמת היא שליאו בכלל נסע לקאן בשביל לפגוש מישהי אחרת שעשתה בוקינג לריביירה: את בלייק לייבלי. ולמרות שדיווחנו לכם לראשונה בארץ על קירוב הלבבות בין אחת שיודעת לבין דיקפריו, צילום הפפראצי הראשון שלהם היה על יאכטה (הוא עם כובע הבייסבול המפורעש, היא עם תיק מושלם של שאנל). אחר כך היה גם דייט, הייתה החזקת ידיים, היתה עוד יאכטה, מסעדה, איטליה, אבל עזבו – כואב לנו מדי לדבר על זה.

דבר המבקר: נשבר הלב. על הדייט הראשון כבר החזקת ידיים? הכי נואש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הם על יאכטה, ונראה לנו שטוב להם. בלייקפריו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully