וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רוצה את החליפה של קובי פרץ?

וואלה! סלבס

6.6.2011 / 15:31

מי אמר שסלבס רק חושבים על טובות הנאה? קובי פרץ, פנינה רוזנבלום, רותם סלע ועוד, יתרמו למען עמותה לבחירתם פריט אישי מאוצרותיהם, שימכר במכירה פומבית באתר yad2. או לה לה

במקרה ואתם רוצים להריח מקרוב את הזיעה של קובי פרץ או חמים על הפאסון של רון קופמן הרי שהחל מהיום תהיה לכם הזדמנות להגשים את הפנטזיות שלכם, משונות ככל שיהיו. אתר האינטרנט yad2 משיק היום סדרת מכירות פומביות תחת הכותרת "משהו אישי" שם יציעו שלל סלבס למכירה פריטים אישיים שלהם ואת ההכנסות יתרמו לעמותה לבחירתם. הראשון להציג את מרכולתו בפניכם הוא קובי פרץ שיתארח ושיתרום את החליפה שלבש בהופעתו הראשונה בהיכל נוקיה.

קובי פרץ. אביב חופי
החליפה ובעליה. פרץ/אביב חופי

המכירות הפומביות ייערכו בכל יום ראשון, שני ושלישי החל מהשעה 16:00 באתר yad2 וייסגרו כעבור 22 שעות. במקביל, יתארחו המוכרים המפורסמים בתוכניתה של שרון כידון בערוץ 2 . פרט לחליפה של פרץ, צפויים לעמוד למכירה גם מצית שתרם רון קופמן, פורטרט חתום שתרמה פנינה רוזנבלום, שעון יד מתנת שלי יחימוביץ' ומגש מצופה זהב, שקיבלה אישתר במתנה מאוליגרך רוסי.

היום, אם כן, זו ההזדמנות שלכם לרכוש את החליפה של פרץ לחבריכם המטרוסקסואלים. המחיר ההתחלתי, אגב, יעמוד על 100 שקלים ולקובי אין שום בעיה עם זה: "תרמתי פריט שהוא יקר ערך לליבי - חליפה של חמישה חלקים של המותג 'לאונרדו', שנתפרה במיוחד עבורי בצבע שחור".

- מה המחיר המקורי של החליפה?

-"מחירה יקר מפז, קשה לי להעריך, זאת חליפה שהערך הסנטימנטלי עולה על הערך הכספי ואני שמח לתרום אותה".

-ולמי תתרום את הכסף?

-"הכסף ייתרם לבית החולים שניידר למחלקה האונקולוגית, אני תורם למחלקה הזאת כבר שלוש שנים".

כאמור, גם פנינה רוזנבלום הצטרפה לחגיגה בשמחה: "אני תורמת תמונה שקיבלתי ליום הולדתי האחרון מאחות של בעלי, תמונה שבה אני מופיעה".

-הגיסה לא תכעס?

-"יש לי חמש תמונות כאלה שקיבלתי ממנה, וזה למען מטרה טובה".

-למי ייתרם הכסף?

-"את הכסף אני תורמת לעמותת אל"ם."

בהמשך תוכלו למצוא במסגרת הפרוייקט גם פריטים אישיים של רותם סלע, עידן יניב ופבלו רוזנברג. וואלה! סלבס מכינה את כרטיס האשראי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה זה נראה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully