וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה בוסקילה מסתערת על אילת

וואלה! סלבס | צילום: אילן פיפסון, יחצנים

5.6.2011 / 11:11

אחרי שסיפרנו לכם שמאיה בוסקילה יורדה לאילת ותחגוג במלון 'הרודס' את סוף ימיה כרווקה, היום אנחנו מביאים לכם תמונות. בלו"ז: שופינג, מסיבת פיג'מות וכתר אחד. וואלה! סלבס מלכה

בראשון הבא תתקיים חתונתה של מאיה בוסקילה עם מתן כהן באולמי נסיה בצומת ראם. אחרי שסיפרנו לכם שכלת השמחה ירדה בסופ"ש האחרון לאילת כדי לחגוג את ימיה האחרונים כרווקה, היום כבר זכינו לראות את התמונות מההילולה. בעוד משלחת הבנות נוחתת חזרה לעיר הגדולה, קבלו תקציר מהמסיבה הכי מדוברת באום רשרש: לאחר נחיתה בצהריי שישי באילת, התכנסו הבנות לארוחה מפנקת בסוויטות שלהן במלון "הרודס".

מקורבים לפמלייה מספרים שנתינותיה של בוסקילה הלחימו לראשה טיארה ודרשו ממנה שלא תסיר אותה מראשה למשך כל הסופ"ש. חמודות. בין המשתתפות נמצאו השחקנית מיכל גבריאלוב, אשת יחסי הציבור ציפי רומנו ועוד כל מיני חברות של הכוכבת שהן אינן סלבס.

בליל שישי המשיכה הקבוצה את אווירת הקרחנה אחרי שחזרה מארוחה במסעדה בעיר, וביקשה מהנהלת המלון שתותקן מערכת סטריאו בחדרן כדי שיוכלו לפזז כל הלילה במסיבת פיג'מות. בתפריט נרשמו בקבוקי שמפיין, פירות טרופיים ועוד שלל פחמימות ריקות. ולא, חשפן לא היה.

וואלה! סלבס מקווה שעד החתונה ההנג אובר שלכן יעבור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully