וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה וינטור שורטת את נועה תשבי

חנה וינטור | צילום: אביב חופי, שוקה כהן, לם-וליץ, יחצנים

3.6.2011 / 0:27

גלית לוי במדור של חנה וינטור. אביב חופי
גלית לוי במדור של חנה וינטור/אביב חופי

יכול להיות שגלית לוי התחילה לעשות שופינג באאוטלטים של דרום תל אביב או שהיא סתם חמסה מארכיון הפאשן של בתה את שמלת הבת מיצווש הלא רלוונטית? למרות גזרת נר הגליצרין של זאת, חנה וינטור מציעה לך לעטות אאוטפיט שיותר יאה לגיל שלך, וגם קצת ליפסטיק לא יהרוג אותך, להיפך.

אנחל בונני במדור של חנה וינטור. שוקה כהן
אנחל בונני במדור של חנה וינטור/שוקה כהן

אנחל בונני הרכיב אאוטפיט לא נורא מכוער, אם אתה נער 'תלהב בן 18. אבל לצערו של הצו'ריסו הסקסואלי הוא כבר מזמן מזמן לא נער. ולכן את הסמרטטת שמלופפת על זרועו יש להשליך יחד עם השוז שלהקת רימות עשתה עליהן גנג בנג, הפחה. די כפרה, המראה המשויף כבר לא עובד על כאלו שהאפידרמיס שלהם אינו צח, תפנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
נעה תשבי במדור של חנה וינטור. שוקה כהן
נעה תשבי במדור של חנה וינטור/שוקה כהן

כמיטב זיכרונה של חנה וינטור, נועה תשבי עדיין לא עברה לדיור מוגן באחוזת ראשונים, וחבל לצפות בה כשהיא מחרבת פיסים לא נוראיים לטוטאלוס מבגר שגורם לחנה וינטור להחמיץ פנים. דארלינג, השפכטל הכבד מוגזם, השמלה הטרנדית בשיתוף הז'קט והשוז השחורים, יוצרים מראה מפהק ומונוטוני. או במילים אחרות: את הנמרה הכבדה הזאת אף אחד לא ירצה לצוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא, חנה וינטור לא מאמינה למראה עיניה, ירון ברובינסקי המכונם בדרך כלל עשה סוף סוף שופינג. בנוסף לכבשה המאולפת שלראשו, חולצה סטנדרטית ומגוהצת צוותה למכנסיים מגניבים, וסניקרס בהירים השלימו טוטאלוק דנדי, אוורירי וכובש. אפילו אפרת גוש נראית מרוצה. כנראה שסוף סוף נכנסה המשכורת של ערוץ 10, הידד.

פינת הליטוף

שלומי שבן, יובל שרף. אביב חופי
שלומי שבן, יובל שרף/אביב חופי

מכיוון שבני הזוג יובל שרף ושלומי שבן עומדים להינשא (רק הם, בורא עולם והסוכן הבונקר שלהם יודעים מתי), חנה וינטור רוצה להציע לאלו הצעה חד פעמית. חמודים, בלוטות הפאשן שלכם מרגשות אותי: כשאת מיז שרף, בחרת שמלת סיקסטיז מקסימה, ואתה מיסייה שבן, עדיין שוהה במחלצות של סטודנט להנהלת חשבונות סקסואלי בקיימברידג', חסר לכם רק לאמץ את חנה וינטור להשלמת הסט, ואתם מושלמים.

די, תרפי

מעיין קרת. אביב חופי
מעיין קרת/אביב חופי

אולי בגלל חוויות הביעותים של מעין קרת מעולם הפאשן, לאיוונט נוצץ נוצץ הגיחה זאת במדי התיכון שלה מהימים שהיתה נגד תקיעת מזון, וכן בעד תקיעת אצבע וחיבוק האסלה. דארלינג, גם את כבר לא בגיל הנעורים (למה כולם בביצה הזאת סובלים מ"גילאיות"?), ולכן את הסמרטוטופ והג'ינס המהוה, אפילו שהם מדגישים את גזרתך מעוררת הקנאה, רצוי להשאיר לאחת שזה הדה בסט שלה, למירי בוהדנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully