וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות נוספות של בלייק לייבלי דלפו לרשת

שירות וואלה! סלבס

2.6.2011 / 9:47

התפתחות בפרשת בלייק לייבלי: ההאקר שהדליף את תמונות העירום שלה מפרסם היום עוד פיקצ'רס מתוך הסלולרי שלה כדי להוכיח שהן לא מזויפות. וואלה! סלבס אותנטית

בוקר טוב אפר-איסט סיידרס: היום הודלפו עוד תמונות של בלייק לייבלי (לכאורה, לכאורה) שצולמו על ידה בטלפון הסלולרי שלה. ההאקר שהדליף אתמול את תמונות העירום של לייבלי, הודיע שהוא מפרסם תמונות נוספת של הכוכבת, הפעם עם בגדים, כדי להוכיח שבאמת מדובר בה ולא בזיוף - כפי שטוענת עורכת דינה של הכוכבת.

כזכור, הכוכבת שיסתה אתמול את עורכת דינה באתרי האינטרנט, לאחר שטענה כי התמונות הן "100 אחוז מזוייפות". בתגובה למהלך, הן הורדו מהרשת. איזה מזל שהספקנו לעשות פרינט סקרין.

ההאקר שהדליף את תמונותיה של בלייק בעירום כנראה לא היה מרוצה מהעובדה שמפקפקים באמינותו, לכן הדליף הבוקר תמונות חדשות שצולמו לכאורה מהאייפון של בלייק, הפעם כשהיא עם בגדים עליה, וכתב בפנייה לאנשיה של בלייק: "בטח, היח"צנים של בלייק, אלה בטוח מזוייפות. אנחנו ממש ממש מאמינים לכם. רוצים עוד?".

בתמונות החדשות, בלייק נראית פחות כמו כוכבת פורנו ויותר כמו עצמה, ואנחנו חיייבים להגיד - זה נראה די דומה לה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמיתי או מזויף? התמונות החדשות של לייבלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שבלייק ככל הנראה מאוד מאוד אוהבת לצלם את עצמה, היא אמרה לגיליון יוני של המגזין "גלמור" שבחיים לא תפתח טוויטר "כי בכנות, די נמאס לי מעצמי". האם זאת עוד עקיצה קטנה לכיוונה של בר, שכידוע מאוד מחבבת את הטוויטר שלה ואפילו הואילה לשתף את העולם בכמה תמונות שלה בביקיני? לגוסיפ גירל הפתרונים.

לוואלה! סלבס בחיים לא יימאס ממך. או מבר. או מליאו. או מכל הסיפור הזה - הוא פשוט נהדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully