וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ננה שרייר מספרת הכל על אב בתה השנייה

וואלה! סלבס

1.6.2011 / 16:41

ביום ראשון ילדה ננה שרייר את בתה השנייה מאהבת ילדות איתו התחתנה לפני 25 שנה. צפו בקטע מפרק הסיום של 'מחוברות 2' שישודר מחר, בו היא עונה על כל השאלות. וואלה! סלבס אקספוז

יח"צ - חד פעמי

ביום ראשון, ה-29 במאי, ילדה המסעדנית וכוכבת "מחוברות2", ננה שרייר, את בתה השנייה. שרייר, שתיעדה את עצמה במשך כל העונה מנסה לעשות עוד ילד עם בעלה השני גולן, נכנסה בסוף להיריון מבעלה הראשון ערן - לו הייתה נשואה במשך תקופה קצרה מאוד לפני 25 שנה.

בפרק הסיום של "מחוברות 2", שישודר מחר בערוץ "HOT3" מגוללת שרייר את סיפור ההיכרות שלהם: "היינו ביחד שנתיים ונפרדנו כשהתגייסתי. עברו עשר שנים וערן בא לחפש אותי. הוא גר אז בלוס אנג'לס ונסעתי אליו, הייתי שם שבועיים וחצי, ובזמן הזה התחתנו בלוס אנג'לס". הסיפור נגמר מהר מאוד: "אחרי שחזרתי לארץ, הבנתי שזה לא מתאים, וגם לו לא התאים, אז התגרשנו בדואר".

למרות הכל, לשרייר נשארו רגשות חזקים מאוד אל אותו ערן והיא מספרת: "25 שנה אני אוהבת את אותו בן אדם, 25 שנה אני שומעת את השם שלו ועדיין מתרגשת. אחרי 25 שנה אני נהנית להיות אתו ולשכב אתו ולנשק אותו ולהיות אתו כמו שאני לא נהנית כמעט עם אף אחד אחר. 25 שנה הוא בעייני הגבר הכי יפה שראיתי בחיים שלי, והכי מתוק".

וואלה! סלבס מתרגשת בעיקר ממך.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully