וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקי אבני מגיע לפשרה עם הצלם שתקף

יוני פרוים

31.5.2011 / 13:44

אחרי הדרמה האלימה שהיתה אתמול (ב') בתיאטרון הסימטה, אקי אבני והצלם אלירן אביטל הגיעו היום לפשרה. וואלה! סלבס מפשירה

אמש (ב') בתיאטרון הסימטה התרחשה דרמה אנושית גדולה יותר מההצגה "בתיאבון" שהוצגה על הבמה ועסקה בהפרעות אכילה: אקי אבני הגיע עם החדשה שלו, שעונה לשם סטפני. אלירן אביטל, צלם האירועים שנשכר מטעם יחסי הציבור של התיאטרון, הקליק לכיוונו ולכיוון החדשה והמיסתורית. אבני, שניסה לא הצלחה להחביא את הקירבה ביניהם, למרות שידע שהגיע לאיוונט חברתי עמוס תקשורת וצלמים, חטף את הג'ננה ותקף את בעל העדשה על שניסה לתעד אותם. עדת ראייה סיפרה לנו שעם הקטטות הגיעו גם ניידות המשטרה עקב תלונות שהוגשו גם מצידו של אבני וגם מצידו של אביטל.

אביטל סיפר לנו אתמול מהשטח: "תיעדתי את האירוע מטעם התיאטרון, בסיום ההצגה צילמתי אותו (אקי אבני) כשיצא מהמקום וכשחברתו יצאה 2 דקות אחריו. כשחברו זה לזו וצילמתי אותם יחד. הוא ביקש שאפסיק לצלם אותו, למרות שהצילום נעשה במקום ציבורי ובאירוע תקשורתי. אחרי שסירבתי להפסיק לעשות את עבודתי, חנק אותי אבני מאחור ואני הדפתי אותו. המצלמה שלי נפלה והוא חבט בי בבטן וקרע את חולצתי. זה נגמר כשהמשטרה הגיעה וצר לי שהגענו למצב הזה, בסך הכל עשיתי את עבודתי".

היום מדווחים מקורבים לאבני על פיוס שנרשם בינו לבין הצלם בפגישה משותפת אצל הסוכן של אבני, בועז בן ציון.

- בועז, חתמו הסכם שלום?
- "בפגישה שהתקיימה במשרדנו בין אקי אבני ואלירן אביטל פתרו הצדדים את אי ההבנות שהיו ביניהם בלחיצת יד, בחיבוק ובהתנצלות הדדית".

מתיאטרון הסמטה נמסר: " תיאטרון הסמטה מברך על ההבנות שהושגו בין אקי אבני ובין אלירן אביטל. מנכ"ל התיאטרון עירית פרנק פעלה אתמול ארוכות להרגעת הרוחות ואנו שמחים שהכל בא על מקומו בשלום".

וואלה! סלבס עושה אהבה ולא מלחמה.

אקי אבני. אביב חופי
חתם על הסכם שלום. אבני והחדשה/אביב חופי
  • עוד באותו נושא:
  • אקי אבני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully