וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקי אבני: "הצלם עשה פרובוקציות והיה באמוק"

וואלה! סלבס

31.5.2011 / 9:23

אקי אבני מגיב הבוקר בראיון לגל"צ על ההאשמות לפיהן תקף צלם פפראצי שניסה לצלם אותו ואת בת זוגתו החדשה. אבני: " ביקשתי שלא יצלם והוא דחף לי את המצלמה לפרצוף". וואלה! סלבס אש

הבוקר (ג') הגיב אקי אבני בראיון לגלי צה"ל על התקרית שהתרחשה אמש בתיאטרון "הסימטה". אבני, על פי ההאשמות, תקף את צלם הפפראצי אלירן אביטל כשניסה לצלם אותו עם בת זוגו החדשה. התקרית התרחשה בפרימיירת ההצגה "בתיאבון", אליה הוזמנו צלמים מטעם כלי התקשורת וגם סלבס רבים.

עדת ראייה שהייתה במקום סיפרה אמש לוואלה! סלבס: "מה שקרה זה שהצלם עקב אחרי אקי והחברה בסיום ההצגה וצילם אותם יחד. אקי ביקש ממנו שלא יצלם, וכשהוא לא הפסיק, אקי תקף את הצלם וקרע לו את החולצה". אביטל ואבני הגישו תלונות הדדיות במשטרה בסיום האירוע.

"לצערי הטענה לא נכונה", אומר הבוקר אבני. "אני הגשתי את התלונה קודם והוא הגיש אותה הרבה אחרי. לא אכפת לי לפגוש אותו כדי שיבקש סליחה, הוא גורם לעצמו נזק", אמר השחקן.

בהמשך תקף אבני את צלמי הפפראצי כשאמר: "יש צלמים צעירים שרוצים להתפרסם על חשבון אחרים, זה בלתי נסבל. הוא כנראה מבין שהוא עבר על חוק הפרטיות".

אבני מספר על השתלשלות האירועים: "ניגשתי אליו כמה פעמים וביקשתי שלא יצלם, והוא פשוט דחף לי את המצלמה לפנים. הוא הלך אחרי וצילם וצילם וצילם. זה היה בלתי נסבל. למזלי היו שם מצלמות שצילמו את רצף ההתלהמות והגידופים שלו, זה היה מטורף לגמרי". אבני מוסיף שהתיאורים על התקיפה היו מוגזמים: "היו רק דחיפות, אבל נהייתה מהומה גדולה מדי".

עוד הוסיף השחקן: "באותה שנייה הוא טרח להתקשר ולהתראיין לכל מקום אפשרי תוך עדות שהוא נותן לשוטר, הוא עשה פרובוקציות והיה באמוק".

לסיום, אמר אבני: "אני אדם פרטי, אני לא שייך לקבוצת האנשים שכותבים לצלמים 'בוא לצלם אותי'. יש קוד אתי במקצוע הזה, תמיד יד כבוד הדדי".

אקי אבני. אביב חופי
אקי אבני ובת זוגתו החדשה, ביום שבת./אביב חופי

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully