וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי נגד צלמי הפפראצי, שוב

יוני פרוים

25.5.2011 / 12:06

ברייקינג ניוז: ממש ברגעים אלו בצילומי קמפיין 'פוקס' בר רפאלי גועשת כשצלם פפראצי שאינה מחבבת הגיע לסט למרות שדרשה שלא יוזמן. זה כמובן נגמר במשטרה. וואלה! סלבס חיה בטלנובלה

לידיעת הגולש אסי עזר, הנה חומר מהמם לסדרה שאתה כותב על בר רפאלי לזכיינית "קשת": אחרי שכל מערכות התקשורת הוזמנו לסקר את צילומי קמפיין חורף 2012 של רפאלי ונועם טור לחברת "פוקס", שוגר אתמול בשעות הצהריים מסר מאותה חברת אופנה, שהודיע שבמידה ויגיעו שלושה מצלמי הפפראצי שנערת הזוהר אינה מחבבת, ביניהם אחד, ברק פכטר, מיז רפאלי תפוצץ את הצילומים.

וממש ברגעים אלו הגיע פכטר אל זירת ההתרחשות ובתמורה המאבטח האישי של נערת הזוהר, שנשכר על ידי "פוקס", הודיע לצלם שאם לא יתפייד מהמקום הוא יותקף על ידיו. בעל העדשה, שטוען ש"באתי לעשות את עבודתי", סירב לעזוב וקיבל לכאורה חמסה מכאיבה מאותו באדי גארד. אאוץ'. מייד אחר כך הרים הצלם בתור נשק את מכשיר הסלולר שלו וחייג למשטרה. כרגע בין מעילי חורף, סוודרים ומייבשי שיער, יש על הסט גם ניידות שחוקרות את אירוע הפח"ע.

בר רפאלי בפתיחת בוטיק קוואלי בקאן בזמן פסטיבל הסרטים בעיר, 18 מאי 2011. Dominique Charriau, GettyImages
פיצוץ, רפאלי/GettyImages, Dominique Charriau

משרד יחסי הציבור של "פוקס" מסר: "החלטות על צלמי תקשורת בכלל ופפראצי בפרט נובעות משיקולים מקצועיים בלבד. אין לבר שום החלטות בדבר".

פכטר משיב אש: "אני עדיין על הסט כי באתי לעשות את עבודתי".

וואלה! סלבס תמשיך לעדכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully