וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה וינטור - מכסחת את מיכל אמדורסקי

20.5.2011 / 0:30

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אירית רחמים ממשיכה לנפנף את בגדי הדיזיינרים שלה כשבסך החשבון שחנה וינטור עשתה לה, התוצאה המתקבלת היא שדוכן ויצ"ו הקיא עליה: שמלה בהדפס פסיכי, בגזרה לא מחמיאה או עדכנית, פאתט-תיק שגורם לגלוקומה ופריזורע דביקה שמסירה מרחמים בצרחות גם השבוע את שרשרת החסינות. דארלינג, לכי תאדרכלי לך איזה סטייליסט. מייד.

אלונה טל במדור של חנה וינטור. אלירן אביטל
אלונה טל במדור של חנה וינטור/אלירן אביטל

תראו למי שירות המכס בשדה התעופה החרים את הגלאם ההוליוודי? במקום ללמד את הילידים דבר או שניים על פאשן, חזרה אלונה טל לדרכיה הפריפריאליות: הפריזורע בגוון עצירות, השפכטל אנמי, ואוברול אינפנטילי צוות לז'קט מאובק, שוז של דראג קווין עמידה ולשאר אקססוריכס. דארלינג, כרטיס טיסה חזרה לאל.איי, עלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טוקבקיסטים יקרים, שלא תסיקו לא נכון, גל גדול ממש לא חירבה לחנה וינטור את המדור השבוע, האאוטפיט של זו כולל: פירזורה מתוחה, ז'קט עור מגניב, טוניקה בצבע ובד עדכניים פלאס שוז גבוליות, והן לא אלו שעומדות על תת משקל בעולם הפאשן. דארלינג, מדובר בעוד טוטאלוק טחון מ-2009 וחבל. תגידי כפרה, גם בהוליווד משלמים שוטף פלוס 360 או שאת סתם קמצנית מלצאת לשופינג?

מיכל אמדורסקי במדור של חנה וינטור. שוקה כהן
מיכל אמדורסקי במדור של חנה וינטור/שוקה כהן

חנה וינטור הורידה את הדגל לחצי התורן עת מיכל אמדורסקי החליטה לחנוט את הספק טוניקה, ספק שמלת חלוק, ספק חולצה קצרה מידי שחמסה מאחת ההומואיות המגודלות שהיא מיודדת עמן בתוך סוגר ובריח גראפי מושך תשומת לב. תוסיפו לאלו את השוז הנאות, האקססוריז המשובחים, הפריזורה המקסימה ועבודת הטיח הלא רעה שעל פניה ותבינו שזהו, מיכי יצאה מהאשפתות. לבינתיים.

בר רפאלי במדור של חנה וינטור. GettyImages
בר רפאלי במדור של חנה וינטור/GettyImages

לא, זהו לא השוגר דדי החטיאר של בר רפאלי אחרי שליאונרדו דיקפריו נטש אותה לטובת בלייק לייבלי, זהו מעצב האופנה רוברטו - כואב לי בעין - קוואלי שגם הלביש את רפאלי לאיזה איוונט בפסטיבל קאן. לולי, חנה וינטור מרוצה מהטוטאלוק העשיר שיאה לנערת זוהר טראנס אטלנטית. וסוויטי, אם זה מה שהפרידה עושה לך, אז הלוואי וגם לבעלת המדור ישבר הלב כל יום.

צאי מזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יכול להיות שהניתוח לשחזור האונה של מיה בוסקילה טרם הסתיים? איך תסבירו אתם את ההנטייה של זאת לעטות טופ לא נוראי יחד עם מכנסונים שיאים מינימום לנערות בת מצווש, ומקסימום לכאלו באמצע שנות העשרימוש? כפרות, פליז אל תהפכי לקוגריות המתבגרות האלו שבגלל מנוי קבוע לד"ר קליין הן עדיין מהדסות באאוטפיכס שנאה יותר לבנותן בנות ה-16, פליז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully