וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנולד שוורצנגר בוגד

שירות וואלה! סלבס

17.5.2011 / 14:35

היום התברר שהסיבה שבגללה ארנולד שוורצנגר ומריה שרייבר פירקו את נישואיהם היא ששוורצנגר יש ילד מחוץ לנישואים – מעוזרת הבית שלו. וואלה! סלבס נשואים פלוס

סיפור הפרידה של מושל קליפורניה לשעבר ואשתו מריה שרייבר מקבל היום טוויטס מפתיע בעלילה: היום התבררה הסיבה האמיתית שהביאה לפירוק נישואיהם של השניים. שוורצנגר הודה שיש לו ילד מחוץ לנישואים – מעוזרת הבית, לא פחות. הילד נולד לפני עשור לארנולד ולעוזרת הבית שלהם, שעבדה עבור הזוג במשך כעשרים שנה. מריה שרייבר הכירה את הילד, אבל תמיד חשבה שהאב היה בעלה של העוזרת באותו הזמן.

שוורצנגר (63) סיפר ללוס אנג'לס טיימס: "אחרי שעזבתי את משרת המושל, סיפרתי לאישתי על האירוע שהתרחש לפני עשור. אני מבין את רגשות הכעס והאכזבה בקרב חבריי ומשפחתי. אין שום תירוץ למעשיי ואני לוקחת אחריות מלאה על הכאב שגרמתי. אני מתנצל בפני מריה, ילדיי ומשפחתי. אני באמת מצטער". שוורצנגר מוסיף: "אני מבקש לכבד את הפרטיות של אשתי ושל ילדיי בתקופה הקשה הזאת. למרות שאני ראוי לביקורת, המשפחה שלי לא". שריבר (55) סירבה להגיב לדברים.

ארנולד שוורצנגר, מריה שרייבר. GettyImages
נחשבים לאחד הזוגו היציבים בהוליווד. שוורצנגר ושרייבר/GettyImages

שוורצנגר ושרייבר היו נשואים 25 שנים ונחשבו לאחד הזוגות היציבים ביותר בהוליווד. בתחילת מאי הודיעו השניים על פרידה. "בשלב זה, אנחנו חיים בנפרש ומנסים לעבוד על עתיד הקשר". לזוג ארבעה ילדים בגילאי 14,18, 20 ו-21. כשהתמודד לתפקיד מושל קליפורניה בשנת 2003 שרייבר עמדה לצדו והגנה עליו כשהוצג כבעל היסטוריה של בגידות ופלירטוטים. שוורצנגר עזב את משרת מושל קליפורניה בינואר ולאחרונה הביע רצון לחזור למשחק, כולל תפקיד בסרט חדש בסדרת "שליחות קטלנית".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully