וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא משתגאגא

שירות וואלה! סלבס

12.5.2011 / 15:20

ליידי גאגא קיבלה טור אורח במגזין האופנה V בו היא חולקת עם הקוראים את "מחשבותיה על אופנה", אלא שבפועל כותבת גאגא משפטים הזויים שגורמים לה להישמע על קראק. וואלה! סלבס ספיצ'לס

ליידי גאגא מופיעה על שער הגיליון החדש של מגזין V שיוצא לדוכנים היום. על פי ה"ניו יורק מגזין", גאגא ביקשה שעשרה אחוזים מהרווחים ממכירת המגזין יועברו לרווחת נפגעי הצונאמי ביפן. נשמה, אבל זה לא האייטם. בגיליון החדש גאגא זוכה לכבוד לו זכו מעטות - וכותבת טור פרי עטה שגורם לקארי בראדשו להישמע כמו שייקספיר. בטור המשוגאגא חולקת הדיווה "מחשבות על אופנה" ומהצצה ראשונה לטור המדובר נראה לנו שהגברת היתה שיכורה או מפוצצת, אחרת איך תסבירו את רצף התווים הבא:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חכו, עוד לא קראתם כלום. גאגא על שער ה-V/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מפלצות קטנות יקרות,
הנה הוידויים שלי, המחשבות הכי כמוסות והאמונות הכי כנות שלי על עצמי, על האומן שהיא גאגא, רדו על הברכיים ועל כפות הידיים כשאתם קוראים את זה. תבכו קצת גם, בבקשה. אני יכולה לחלוק את המחשבות הכי דמיוניות אתכם סאקרים קטנים – אני מתכוונת מפלצות – מכיוון שאתם חלק ממני ועפים איתי על כנפי חדי קרן שלוקחים אותי למסע מחזיית כדור דיסקו וחזיית זיקוקי דינור למשהו לגמרי אחר, כי קייטי פרי הרסה את הפאקינג זיקוקי דינור בשבילי.

מה? לא, לא אמרתי את זה. קייטי פרי היא אחות שלי. אלה המחשבות שלכם שנכנסו לתוך המוח שלי. המוח שלכם הוא המוח שלי, כן.

בקיצור, אז בסיפור הזה – אתם בוכים כבר? אני אתן לכם וידוי, אבל רק וידוי אחד. ואם תשוו אותי למדונה עוד פעם אחת בגלל שאני משתמשת במילה "וידויים" תדעו שזה לא מפחיד את הישות הקריאטיבית שבי. אבל עכשיו אחרי שקראתם מספיק מהמחשבות העמוקות, החשובות, הנפלאות והמנצנצות שלי, הנה מה שאני הולכת להגיד לכם: הרגלים שלי. פאקינג. הורגות אותי".

ללא מילים.

ליידי גאגא. AP
משהו מעופף לה בראש, זה בטוח. גאגא/AP

בד בבד, חברת "זינגה" , המפתחת של הלהיט הפייסבוקי "פארמוויל" הודיעה כי תחבור לזמרת כדי לקדם את אלבומה החדש ויצרה את "גאגאוויל" -האחוזה של גאגא בתוך עולם המופלא. הדיל: מי שיקנה תוספות לפארמוויל ב-25 דולר יקבל את חבילת הגאגאוויל שכוללת: הורדת השירים מהאלבום "born this way", שחקנים מיוחדים בצורת חד קרן (שוב פעם?!), והזדמנות לזכות ביום כיף על סט צילומי הקליפ של הגברת. וואלה! סלבס רצה בזה הרגע לגדל חד קרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully