וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה וינטור מכסחת את קייט מידלטון

חנה וינטור | צילום: gettyimages

29.4.2011 / 1:50

ביום חתונתה של קייט מידלטון החליטה חנה וינטור לשחרר מתנת נישואים: פיסת היסטוריה הכוללת אלבום עם פיסים מכאיבים לקרנית. תשאלו למה? כובע

קייט מידלטון. GettyImages
קייט מידלטון/GettyImages

לא ילדים, זו לא הדודה יכנע של בלייר וולדורף, זאת קייט מידלטון בימים בהם כן היתה נוהגת לעכל מזון. ראו אותה מבלשת את דרכה אחר אאוטפיכס מאאוטלט פאשן כשהיא בכובע קרציות שהרימה מציון ברוך וצעיף קשמיר גריאטרי לצווארה, שרק מבליטים את מה שניסתה להסתיר ללא הצלחה. לא, לא את הקלולסיות שלה, את קולקציית הסנטרים.

קייט מידלטון. GettyImages
קייט מידלטון/GettyImages

מה זה? האם דודה קייט מידלטון מרטה את ז'קט התוכים הקוקסינלים של דנה אינטרנשיונל מ-1998, או שסתם התחשק לה להקים לראשה פינת ליטוף? עד שחנה וינטור תקבל את התשובה, את מתבקשת להפקיד את שפעת העופות הגריאטרית שלראשך יחד עם סוכריות הדרז'ה שבידך במחלקת האבדות והמציאות באחוזת ראשונים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
קייט מידלטון. GettyImages
קייט מידלטון/GettyImages

את הולכת לשחק בהר ברוקבק 2 בתור נער עם בעיות הורמונליות? חנה וינטור היתה בטוחה שהביאו אותך למשפחת האצולה כדי לשדרג את בלוטות הטעם והדי.אן.איי של המונרכיה, אבל עם כובע אינדיאנה ג'ונס זה ונוצה שהרמת לרם פרייס סיטון בליווי האנסמבל המשמים, ברור לנו למה לעולם לא תהיי הנסיכה דיאנה, אוף.

קייט מידלטון. GettyImages
קייט מידלטון/GettyImages

זה כבר לא משנה שהמורשת הלא רלוונטית לחבישת כובעים חולשת בעיקר באינגלנד ובבני ברק, ובכל זאת נעים לראות את קייט מידלטון עם פוחלץ ראש מפואר ולא מוגזם. האני, חנה וינטור מחבבת את הפרוטזה שהתקנת לראשך החפוף, אבל תגידי כפרה, הטיק הזה בפנים, זה בוטוקס שהלך לעזאזל או סתם אפידרמיס במצוקה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully