וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות מצרים בוואלה! סלבס: כינים

וואלה! סלבס

20.4.2011 / 16:37

הפינה שהכי חיכיתם לה, פרוייקט עשר מכות פסח של וואלה! סלבס מתחיל לצבור תאוצה. והיום: כשיהודה לוי ואביב סביון מכים אותנו בכינמת

לא ברור מה גורם למיטב הגברים בביצה לגדל פריזורה שמשמשת אותם בעיקר כבית גידול לכינים מכל הזנים, אבל עובדה שיש כמה שבשלב מסוים באבולוציה שלהם מרגישים דחף עז להתנאות בטוטאלוס של אחמדניג'אד. ההסברים לכינמת מגוונים: זה מתחיל באקט של מרד, ממשיך מרצון לשנות תדמית מגולדן בוי לקרציית היפסטר ולפעמים, במקרים הגרועים ביותר, פשוט מהזנחה גרידא. כמובן שלא משנה מה תהייה הסיבה האמיתית – חלקם ממילא יגרדו תשובה שזה בשביל איזה תפקיד. בטח, בטח שבשביל תפקיד.

יהודה לוי

בין הקורבנות הגדולים שנפלו לכינמת ב-2011 הוא יהודה לוי, שהסתובב כמעט חצי שנה עם פריזורה מפושפשת וזקן ההולם את דובר החמאס. לתקשורת נמסר שהטוטאלוס המגרד בקרניות נבנה בגלל סרט הוליוודי בכיכובו של לוי. אך לא מזמן נמסר לדב הגריזלי המקומי שהוא יכול לעשות אפילציה עקב שיבוש בלו"ז הצילומים. תודה באמת.

יהודה לוי. אביב חופי
קיי-500, מישהו? לוי/אביב חופי

אביב סביון

הקופי-קאט של מיסטר יהודה לוי בז'אנר פחים זה הוא אביב סביון ( נו, זה שהיה באח הגדול 2 ), שגידל מעוז קרציות על פניו, ראשו ולפי האפס פאסון שעל הטורסו, נרשמה גם התנחלות קרדית אבק הבית בארונו. אבל היי, חיבור של מיסייה סביון אל מסור חשמלי, שעוות תפוח, סבון אנטיספטי, כלור ומי אש יפתרו את הבעיה כליל, בהצלחה עם זה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אביב סביון, ליאם רז. שוקה כהן
אחמדניג'אד היה מרוצה, סביון/שוקה כהן

לירון לבו

לא יודעות מה איתכן, אבל בעברן בנות המערכת שמרו פינה קטנה ונעימה בליבן הקר ללירון לבו שאחז בטוטאלוק כריזמטי וגברי שריגש פעם גם את נטלי פורטמן. כמה עצוב לגלות שהיום לבו נטש את אג'נדת זכר האלפא לטובת כזאת של מלכת הבייביליס לעניים. מילא אם היה זה מטפח את שיח הבונזאי שגידל על ראשו, אבל עד מועד פרסום מילים אלו, לבו מדגמן פריזורת כלאיים של צ'חלה מטונפה מאיזמיר ושירלי טמפל. למי יש פון של מדביר?

לירון לבו. אביב חופי
מספריים, מישהו? לבו/אביב חופי

ציון ברוך

זה כבר לא רלוונטי לכוון אצבע מאשימה לכיוון ההחבלים היבשים שצומחים לעידן רייכל ומוש בן ארי מהפדחת, אבל מה תגידו על האקזמפלר השעיר של ציון ברוך, שבחר במודע את הדיזאסטר שהוא מכנה תסרוקת? הומאז' מגורד לאושיית האופנה אליס דלאל, מעצב שיער נקמני, או סתם נסיון להיפסטריות סרת טעם? הפעם, וואלה! סלבס נותנת לכם להחליט לבד.

פפראצי, שלישיית מה קשור, שלום מיכאלשווילי, ציון ברוך, אסי ישראלוף טסים לתאילנד לצילומי "עם סגולה", פברואר 2011. שוקה כהן
הכי מה קשור, ברוך/שוקה כהן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully