וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות מצרים בוואלה! סלבס: צפרדע

וואלה! סלבס

18.4.2011 / 12:15

פרוייקט עשר מכות מצרים של וואלה! סלבס ממשיך, והיום: מה עושים כשהסלבס מקרקרים?

עד לאחרונה, משחק הכוחות בין הסלבס והתקשורת היה ברור לשני הצדדים: הם מנסים להחביא ולהסתיר ואנחנו כמו סטוקרים נאמנים מנסים לחשוף ולפרסם. אבל נראה שבשנים האחרונות משהו ביחסי הכוחות האלה מתערער, הסלבס – לגמרי מיוזמתם פותחים חשבונות טוויטר ופייסבוק ומשחררים רגעי צינעה, פעילויות ודעות אישיות ברשת.

בארצות הברית הטוויטר כבר מזמן הפך לאקססורי חובה אצל כל מישהו שהוא וואנבי, גם אם הוא לא תמיד מספק את הסחורה וכולל יותר תמונות מפחידות של קים קארדשיאן על כיסא רופא השיניים, או תחושת מרמריס מג'סטין ביבר על ישראלים שגורמת מיד אחר כך לכתבת צבע במהדורת החדשות של יונית לוי. אבל אצלנו – כל היחס של הסלבס לפלא הטכנולוגי הוא מכה, או ליתר דיוק: מכת קרקורים – שזה כמו ציוצים, אבל עם אפקט הביצה הדלוחה בלבנט.

חוץ מאסי עזר שבתקופת השידורים של האח הגדול דאג לעדכן את דעותיו על הדיירים, העלאת תמונות מהאייפון בשידור, לענות לכל חצי סלב בתקשורת בנוגע להתבטאויותיו, פלאס דיווח על חופשת הפסח שלו עם בר רפאלי בניו יורק, עכשיו סצנת הטוויטר בישראל מסתמנת כטריטוריה נשית מובהקת.

המצייצות המתמידות הן אלין לוי, דנה ספקטור, אמירה בוזגלו ודפנה לוסטיג אבל נו, אצלהן זאת לא חוכמה גדולה. אנחנו עדיין מחכים שנינט תעדכן "עושה ספונג'ה מטורפת ושומעת ג'ף באקלי" ושאסתי גינזבורג תעשה צ'ק אין בשירותים של הקנטינה. עד אז, נמשיך לשחק איתם בחתול ועכברוש.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

.

אסי עזר. אביב חופי
אוי, תמשיכי. עזר מצייץ/אביב חופי
  • עוד באותו נושא:
  • אסי עזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully