וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות מצרים בוואלה! סלבס: דם

14.4.2011 / 18:26

במשך החג נספר לכם על כל המכות שלא כתובות בתורה, אבל בכל זאת עשו לנו כאבים וסימנים כחולים בקרנית. קבלו את פרוייקט עשר מכות פסח של וואלה! סלבס, והיום: המריבות הכי נוטפות מדם

חוק הצ'ילבות: כשמתפנים לסקר מריבות, אנחנו חייבות להתייחס בראש ובראשונה אל בית האח הגדול, אותו ניסוי חברתי במעבדה קולחת שבו כל חיכוך קטן הופך מייד לפיגוע גדול. על פי רוב, הגורם לאירועי הפח"ע במתחם הוא ניקוטין על כל הטיותיו (עישנו לי, לקחו לי, קנו לי, קיצצו לי בתקציב), וזה במקרים של איוונט ללא נפגעים.

במקרים המשמעותיים יותר הדיזאסטר בבית נוגע גם בסוגיות עדתיות ובמלחמות שבת בווליום מחריש עור תוף. אך הרשף שהכי הרעיל את המסך הוא זה של מלכות בית ה"אח הגדול" פרידה הכט ודנה רון שנלחמו בחורמה על השלטון בבית. הסיבות למתח בגזרה של אלו: אי הסכמה בנוגע לתפריט האוכל של הדיירים, נחיצות קרם העיינים של רון ברשימת התקציב השבועית, ניקוטין, וכמובן למי יש יותר גדול.

במלחמה זאת הכט סיימה עם ידה על העליונה כשמיז רון בסופה של פרשה הושלכה מהבית, אבל במלחמה כמו במלחמה, גם פה יש רק מפסידות. אבל חוץ מהביץ' פייט הערוך היטב, יש גם פוגרומים מדממים יותר, כאלה שמשאירים אפקט אחרי שהתפאורה מזמן כבר מפורקת. השנה למשל סיגל שחמון רבה עם חברתה הטובה ביותר, טל צוברי, אחרי שהראשונה התחילה לצאת עם בעלה של השנייה מאחורי גבה. מיאו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אבל יש גם נופח חיובי בפרשיות הדם: התפייסות מזהרת. הנה תראו, דנה פרימן ומיכל אמדורסקי – שתי נשותיו של אסף אמדורסקי בעבר ובהווה – תועדו כשהן עושות שופינג.
בעברם זה ממש לא היה אידילי: אמדורסקי טינפה בין כל מקורוביה בעיר על פרימן, ופרימן עשתה בדיוק את אותו הדבר. גם בפגישות ציבוריות, אפילו כשכולם צפו בהן, סירבו אלו להחליף מילה אחת עם השניה.

ודקה לפני סיום, לא נשכח את ליהיא גרינר שעשתה לאחרונה קלוז'ר עם הארוס ההרוס אבירם בן שושן, שנזרק על ידה בפריים טיים מהקשר המחייב שנחתם בטבעת אירוסים, לטובת קשר רטוב עם עתי שולברג. .

אז אם מרגיש לכם שהגיהנום קפא כשדנה רון ופרידה הכט ניסו לעשות סולחה קרה באיזו מסיבה, חישבו שוב. אלו עדיין בסטטוס של שלום שלום, ואל תבואי לי, אפילו לא בחלום

פרידה הכט, דנה רון. שוקה כהן
אז היום אתן רבות או אויבות? פרידה ודנה/שוקה כהן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully