וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי שגרירותית

שירות וואלה! סלבס

14.4.2011 / 1:12

בר רפאלי הוזמנה להשתתף בועידה סופר יוקרתית עם אנשי עסקים, פילנטרופים ואף עם ביל קלינטון. בראיון לאתר אמריקאי היא מספרת איך היא מתכננת לשנות את העולם. וואלה! סלבס פוליטית

בר רפאלי אולי לא עשתה צבא אבל זה לא מפריע לה לשנות את העולם. בר הוזמנה להשתתף בוועידת "Summit at the sea", שמוגדרת בהרבה מקומות כתשובה של דור ה-Y לוועידת העסקים בדאבוס. בפינת הכבוד: בתור צעירה שמשנה את עתיד העולם, רפאלי הוזמנה לקחת חלק בכנס לצד אנשים כמו ביל קלינטון, שון פארקר, מארק קיובן וטד טרנר. כתב "The Grind" פרסם אמש (ד') באתר ראיון בלעדי שנערך עם בר בועידה.

כשנשאלה בר מה מעניק לה השראה היא ענתה שגם היזם שי אגסי "שאני אוהבת אותו והוא תרם לישראל בהמון דרכים". בשאלת מיס יוניברס - מה התיקוות שלך עבור הדור שלנו? התשובה: "שלא ייקנאו בהצלחה של אחרים אלא יקבלו השראה. אני באמת מאמינה שיש הרבה מקום בפיסגה".כשנשאלה מה הייתה משנה במידל איסט, ענתה: "אני מרגישה שדת תופסת הרבה מקום בחברה שלנו, אבל צריך לקבל את כולם - דתיים או לא דתיים, יהודים או לא יהודים. יש מקום לכולם".

לסיום, נשאלה איך זה הרגיש להיות מוזכרת בשיר של קנייה ווסט: "כששמעתי על השיר שלו מאוד התרגשתי! קודם כל, כי תמיד רציתי להיות מוזכרת בשיר ושנית, כי זה קנייה!!!".

וואלה! סלבס תתרגש יותר לשמוע שליאו כפרה עליו דיקפריו יציע לך טבעת עם סלע נוצץ.

בר רפאלי בהשקת הקולקציה החדשה של פאשונטה, פריז מרץ 2010. GettyImages
מיס טחינה 2011, רפאלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully