וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה וינטור מכסחת את בר רפאלי

חנה וינטור | צילום: אביב חופי

1.4.2011 / 0:15

חנה וינטור מארחת את ג'קי מנחם במדורה השבוע וביחד חרצו אלו גורלות פאשן. מי זאת שמארחת בבורדל, מי נערת אולפנה ומי זאת הדודה מאמריקה שבאה לביקור והרסה לכולם את מצב הרוח?

חנה וינטור. אביב חופי
חנה וינטור/אביב חופי

מכיוון שלעולם לא היתה בקורס בנות אולפנה "שיק לדוסיות מתחילות, כיצד?", לא ברור לחנה וינטור מדוע לינור אברג'יל עטתה טוטאלוס חסר גלאם שגורם למתבוננת לשמור ממנה על מרחק נגיעה: מצנפת שינה על הפריזורע, זירו שפכטל, מפת שבת כשמלה, קרדיגן בגוון חום לשלשלת ופאתט-תיק מהימים הזוהרים. כפרה, שנתפלל ואף נדליק עבורך את נרות השבת ואת ארון הבגדים? יהיה זכר השיק שלך ברוך.

חנה וינטור. אביב חופי
חנה וינטור/אביב חופי

רגע, עדי כהן התחתנה ובמקום שמלת כלה עטתה זאת שמלה של מארחת בבורדל בלאס וגאס? האני, עם כל האהבה אלייך, ויש המון ממנה, כשאת עומדת כך בקבלת פנים, חנה וינטור שוכחת לשלשל את הח"י שקלים למעטפה, ובמקום מפתחת נטייה לאזבית ודורשת מסאג' פלאס הרפייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חנה וינטור. אביב חופי
חנה וינטור/אביב חופי

לא, מורן אטיאס לא הגיעה לסט צילומי הרווק והיא לא מחפשת את גיא גיאור. אבל עזבו את הוורד הטיפשי, מה תגידו על טוטאלוס של דודה רווקה מאמריקה שכולל: טופ בגוון קציצת גפילטע פיש, מכנסיים בגוון של קניידלעך מקולקלים ושוז מעדות הפיפטואו בצבע חזרת? חמודה, אותך חנה וינטור מעדיפה בפאסון של חריימה, ברור?

חנה וינטור. שוקה כהן
חנה וינטור/שוקה כהן

חנה וינטור אוהבת שבר רפאלי מקשיבה לה, שימו לב כיצד בישלה זאת מראה טרנדי זוהר ומעורר קינאה: הפריזורה בוהקת מטריליון אחוזי מי החמצן, טופ אוורירי שודך למכנסיים לוהטים ושוז לגמרי לא מכוערות סגרו לבעלת המדור סופית את הפה. לא רע, ביץ', לא רע.

די, תרפה

אנחל בונני. אביב חופי
אנחל בונני/אביב חופי

מה זה? יכול להיות שלאנחל בונני יש מיני רומן עם ליהיא גרינר ולפני הגעתו לאיוונט החליט לעטות את אחד הסמרטוטופים הוורודים שלה? עד שחנה וינטור תמצא את התשובה הנכונה, קבל פירגון על הגירסה הקוקסינלית לרוברט פטינסון. בא לך שנלך לנשוך איזה אסאדו מדמם יחד? דבר איתי.

צאי מזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיכל אמדורסקי ידועה כאמא חוסה של כל ההומואיות בכרך, ולכן לא מפתיע לראות אותה עם התותבת - רם פרייס סיטון הווירדית - שבטח היא זאת שאחראית על המייקאובר הקטסטרופי הזה. כפרה, הפריזורע והשפכטל מקסימים, אבל אם היינו מחפשים עורכת דין לא היינו פונים אלייך. אז די, תחזירי לכנרת בראשי את האאוטפיכס שלה וסיגרי עניין, אוקיי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully