וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול 3 - סיכום חמשת הרגעים המביכים

וואלה! סלבס

24.3.2011 / 14:41

בסיום העונה השלישית של האח הגדול אפשר להגיד שהיא הרגיזה את מגזר הנשים, הגמדים, ההורים השכולים והגברים המאורסים. בעצם, אם לא נפגעתם ממנה, יש לכם מזל. וואלה! סלבס אאוטרייג'

ליהיא גרינר ועתי שולברג סקסואליים

בעונה הזאת, זה סוף סוף קרה - סקס ציוני ראשון באח הגדול. הנפשות הליבידואיות: ליהיא ועתי.

הלוקיישן החביב על השניים היה כמובן המקלחת, אבל בראיון לתקשורת דנה רון סיפרה שהם עשו את זה (שלא לומר התחרקשו) בכל מקום: במקלחת, בנסט, ומתחת לשמיכות.

לא משנה מה אתם חושבים על סיפור ליהיא והבגידה - כן או לא - באבירם, חייבים להודות שלאישה יש ביצים יותר גדולות מאלו של סער שיינפיין ורשף איילה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוטאלי דיד איט. ליהיא ועתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

.

נופר מור בובלילית

על פי הסקר הקטן שלנו בצד, אתם חושבים שנופר מור צריכה לקחת קורס שליטה בכעסים, ואתם לגמרי צודקים. באחד הויכוחים בבית בין סיון, ליהיא ונופר (שעדיין לא ברור האם נסב סביב הנושא החושני של הסרת שיער) סיימה נופר את הויכוח באיחול: "תישרפו, שתי אשכנזיות". בשם כל קוראינו הפולנים ומיה דגן, גם אם זאת היתה סוג של דאחקה או בדיחה, נפגענו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבובלילית של העונה? מור/מערכת וואלה!, צילום מסך

.

דנה רון מוטרדת

לא נעים: תקלה חמורה בהפקת האח הגדול גרמה לכך שבדיחה פרטית בזמן בדיקת סאונד נשמעה לכל צופיה. הצופים שמעו את יורם זק, עורך התוכנית, אומר: "ערב טוב דנה. יש לך חצי דקה לפנות אל הצופים ולשכנע אותם למה את זו שרוצה שאני אשחק לה עם הבולבול בין השדיים".

באופן מאוד מפתיע, או שלא, דנה הודחה למחרת מהתוכנית, מה שגרר גל ספוקלציות על כך שההערה הייתה הגורם שהביא את דנה לצאת מהבית, ושהיא פוצתה כספית ביג טיים.

מאז, האח הגדול התנצל, דנה סיפרה שהיא קיבלה את ההערה בחיוך, יורם זק יצא לחופשה של יומיים, ההיסטריה נרגעה, ובבית הכל התחזל"ש. מישהו זוכר שהייתה פליטת פה?

דנה רון, אלה אתגר. אבי כהן
העיקר שהכל נגמר ברוח טובה ובקמפיין. דנה רון/אבי כהן

.

פרידה הכט מפרגנת

בשיחה עם רם פרייס סיטון פרידה התפייטה: "אני אפרגן גם לפלסטינים שיבואו ויתפוצצו מולי. אני אפרגן להם שהם מצליחים, כי אני בטוחה שההצלחה שלהם תעשה לנו טוב".

היא הוסיפה ש:"כשאתה מפרגן לאנשים ושמח בשמחתו, השמחה תחלחל גם אליך. כשאתה רע לאנשים הרוע יחלחל אלייך. תמיד תשמח שלמישהו אחר טוב - לא משנה מי הוא". מה זה משמח, נשארנו ספיצ'לס.

הורים שכולים רבים התלוננו נגד התבטאותה של פרידה וח"כ שנלר אפילו הגדיל והתלונן במשטרה נגדה. לא ידוע לנו על שום מעצר שבוצע בינתיים, אם כי ממה שראינו הולם את פרידה כתום כלא.

פרידה הכט האח הגדול. שוקה כהן
מפרגנים? הכט/שוקה כהן

.

עמיר גולדברג שוביניסט

בזמן שעמיר ויגאל ריכלו על לידיה, הדיירת האקזוטית מספרד, עמיר ייעץ ליגאל "שפוך עליה דלי מים והמשיך: "אחרי זה תכניס אותה למקלחת ומשם אתה יודע, אהלן אהלן. ואל תשכח לדפוק לה את הראש בקיר".

בהמשך סיפר עמיר: "יש לי חבר, הוא מחכה לחצי השעה האחרונה של המועדון לראות מי הכי שיכורה ואז מתלבש עליה".

אכן, פנינים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דפוק וזרוק. עמיר גולדברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully