וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתי שולברג מגונן

לילה אודינייב

30.1.2011 / 12:38

הדיזאסטר במשולש הרומנטי של אבירם, ליהיא ועתי לא היה מבייש אמש (שבת) את ערוץ ויווה. וואלה! סלבס תפסה את אמו שלו עתי, אורלי, לשיחה על יחסים בגאומטרים וחשבון

- היי אורלי, היה לך קשה לראות איך תקפו את הגוזל שלך?

- "מאוד כאב לראות את עתי ככה, להבדיל מכל עם ישראל, אנחנו, המשפחה, באמת מכירים אותו, הוא באמת ובתמים האחרון שיפגע במישהו. בימים האחרונים ואתמול במיוחד עתי עבר שם חצי גיהינום , וזה לא מגיע לו.

עתי שולברג. עומר מירון
"עבר שם חצי גיהנום". עתי רגע לפני כניסתו לבית האח/עומר מירון

רוקדים פה על הדם של אנשים, אבל זה ברור, כי זה מביא המון רייטינג. אני כל הזמן בתחושה שאני בקוליסאום, בתחרות גלדיאטורים. אבל זאת מהות התכנית.

כפי שאני מכירה את עתי, כשהוא ירגיש שהוא ממש מתלכלך הוא ירצה לחתוך. הוא נקלע לסיטואציה מסובכת, שקשה להשתחרר ממנה, אבל הוא כבר עשה חשבון נפש."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא נקלע לסיטואציה מסובכת, שקשה להשתחרר ממנה". ליהיא ועתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

- מה חשבת על כל הקרקס סביב הסיפור של אבירם, ליהיא ועתי?

- "לדעתי עתי נכנס לקשר עם ליהיא כשהוא הבין שהיא פנויה רגשית. אני לא מבינה איפה עמותת 'שדולת הנשים', כי לליהיא יש תסמונת של אישה מוכה. יש לה קווים והתנהגויות של מישהי שהיה לה מאוד קשה במערכת יחסים, וזה מה שהיא שידרה לעתי.

כשהיינו באולפן, דיברנו גם קצת עם המשפחה שלה, והם באמת סיפרו שכל הסיטואציה עם האירוסין לאבירם היתה די ללא רצונה של ליהיא, יש שם סיפור מסובך מאוד."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יש לה תסמונת של אישה מוכה". גרינר ברגע שגילתה כי אבירם עומד להיכנס לבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

- אז רק שתדעי שאבירם דווקא הפך לסוג של מאמי לאומי

- "מבחוץ הוא נראה אחלה בחור. אבל אנשים עם קצת אינטליגנציה מצליחים להבין שיש דברים בגו, ושלא הכל טהור ונקי. אני מבינה דברים גם בין השורות, לדעתי ליהיא עוד היתה מאוד מאופקת על כל מה שהיא אמרה עליו בתכנית, היא לא לכלכה עליו ביג טיים.

אני גם לא מבינה למה הוא בחר לפתור את הדברים בצורה כל כך גלויה. אפשר היה לחכות עוד חודשיים עד שהיא תצא ולסגור את זה בדיסקרטיות."

אבירם בן שושן לצד ליהיא גרינר, האח הגדול. החדשות
"הייתה מאוד מאופקת, לא לכלכה עליו ביג טיים". אבירם וליהיא ברגע המפגש ההיסטורי/החדשות

- ומה דעתך על ליהיא בתור כלתך לעתיד?

- ליהיא, כשמקלפים ממנה את כל השכבות, היא בסה"כ יהודייה מלוס אנג'לס, טייפ מאוד מסוים. אני מאמינה שבבסיס היא אישה טובה, אבל היא לא דומה לבנות שעתי היה יוצא איתן. אחרי התכנית הם בטח יישארו ידידים. אבל לא בקטע רומנטי. הוא רוצה להתרכז בדברים אחרים."

תכל'ס, הוא כבר בעט לה בחוטיני, אז את יכולה להיות רגועה, ביוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully