וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה וינטור מכסחת

חנה וינטור | צילום: אביב חופי

21.1.2011 / 9:24

גם השבוע פקדו אסונות את את חנה וינטור. מי לקחה עצות סטיילינג מליהיא גרינר והתאומות גיטר, מי היא הכבשה השחורה של המדור, ומי מצטרפת לכת הסטלן? התשובות כבר כאן

שירלי ברנר. אביב חופי
המודחת השבועית של המדור, ברנר/אביב חופי

עד שמזמינים אותה לפרמיירה, בחרה שירלי ברנר בטוטאלוס איזוטרי כאחרונת הוואנביז מהפריפריה. אל פריזורע של פרחונה א-לה ליהיא גרינר, שילבה ברנר שמלה צ'יפית שחמסה מהאחיות שירן ורינת גיטר. ותגידי, ההבעה בפנים, זה פאשלת בוטוקס או שזה הומאז' לדנה רון? שמישהו ידיח אותה כבר בחזרה להוליווד.

רוני דלומי. אביב חופי
לכי אחרי העדר וקחי לך סטייליסט, דלומי/אביב חופי

לצערה של חנה וינטור רוני דלומי הופכת להיות הכבשה השחורה של המדור. שוב התילתולת בקריז, הגבות זקוקות למכסחת דשא והאאוטפיכס שכולל מעיל טרנץ' קרטוני, חולצת אסירות מנווה תירצה ומכנסי ג'ינס לא רלוונטיים לא מצליחים להעביר אותה לשלב הבא. מתי כבר תיקחי סטייליסט, הא?

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שירי מימון. אביב חופי
טעויות של מתחילים, מימון/אביב חופי

טופ של דודה אקזוטית מורשה, ז'קט שנחמס מקשישה באחוזת ראשונים, מכנסי סקיני ג'ינס לימים הפחות נפוחים של החודש, שק אשכי שור שחילטר כתיק, וזוג בטונאדות בתור שוז גרמו לשירי מימון המתוקה לעשות טעויות של מתחילים. הכי פוגרום. אולי תחברי לרוני דלומי ונסדר גם לך סשן שיק? ככה על הדרך, מה את אומרת?

עמית פרקש. אביב חופי
הקלולסית החדשה, פרקש/אביב חופי

האם עמית פרקש מתכוננת להצטרף לכת הסטלן? אל פריזורע מעולפת קומבן ז'קט פרעושים מויצ"ו וטופ שגורם למתבוננת לפריחה ואלרגיות. ואם זה לא מספיק, ספק מכנסיים ספק נזק בלתי הפיך לגפיים התחתונות הורידו את הבאז סופית. תגידי, החיוך הזה זה מעישון של מבסוטון או שאת באמת קלולסית?

בר רפאלי במדור של חנה וינטור. אביב חופי
יפה לך בגדים, רפאלי/אביב חופי

נעים לראות את בר רפאלי אסתטית ולא רק בביקיני ננו. המדמוזל הועילה לעטות טופ שחור איכותי וטייץ' מוחץ נשק סודי דאשתקד באותו הצבע. באמת שלא כזה נורא. מצד שני, הניינטיז התקשרו וביקשו את הפריזורע שאפילו הנמסיס ג'יזל כבר עשתה עליה קונטרול אלט דיליט.

חן אהרוני במדור של חנה וינטור. אביב חופי
התבשיל הלוהט/אביב חופי

בטוח יד של מלביש אישי ערבבה לחן אהרוני את המתכון הזה. איפה עוד תמצאו גברבר שמשלב בין ז'קט מחויט, קרדיגן סינטטי, חולצה מכופתרת, עניבה מרושלת, מכנסיים מחמיאים וסניקרס מעולם הגלישה שמגבשים תבשיל כזה לוהט, איפה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully