וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה פיק מתגונן

לילה אודינייב

16.1.2011 / 13:01

חשבתם שהמאסטרו ישתוק על הפדיחות שעשו לו ברשות האוכלוסין וההגירה כשעצרו את הפיליפינית שלו? טעיתם. אחרי שאמר שחשב שמדובר בעובדת חוקית, עכשיו מגיע המכתב מהעו"ד. וואלה! סלבס אש

לידי וואלה! סלבס הגיע מכתב ששוגר בחמישי האחרון לרשות האוכלוסין וההגירה באמצעות עו"ד זרי חזן, עורך דינו של צביקה פיק.

במכתב המקורי נטען ששמו הטוב של פיק נפגע ובגלל שהוא אישיות מוכרת, ופרשה שכזו תזכה בכותרות, רשות ההגירה עשתה לו תרגיל, וזאת על מנת לזכות בתהילה על חשבונו. מלבד זאת מפרט העו"ד הסבר משכנע מדוע חשב פיק שהעובדת חוקית לחלוטין.

קבלו את גירסתו. במכתב מסביר העו"ד שהפיליפינית החזיקה ברישיון של מבקשת מקלט, ועל פי החוק בישראל לא חלים עליה חוקי העבודה הרגילים של העובדים הזרים, ושהיא רשאית לעבוד בכל עבודה שתבחר.

שירה מנור, צביקה פיק. אביב חופי
רשות ההגירה תפסה עליו טרמפ. פיק והגירלפרנד שירה מנור/אביב חופי

העובדת גם הציגה לפיק מסמכים המאמתים שהנה חוקית. ייתכן שהחוק שונה בסודיות בימים האחרונים, מכאן, שחוסר המודעות של פיק לשינויים, נבע אך ורק מתום לב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

כמו כן, תוקף העו"ד את הרשות ושואל מדוע ימים ספורים לפני האמבוש על ביתו של פיק, כשהעובדת הגיעה למשרדי רשות ההגירה כדי לבקש הארכה לאישור השהייה וסורבה, מדוע הם לא עצרו אותה מיידית? וכבר במשרדי הרשות? למה חיכו עד שתגיע לבית של פיק?!

- מרשות האוכלוסין וההגירה נמסר: "אנחנו נחכה עם הצהרות עד שהחקירה תסתיים, וממליצים לפיק ולעורך דינו להגיד את כל מה שיש להם בחקירה. בכל מקרה, העסקת עובד זר במשק הבית, בלי תעודת זהות, בכל מעמד, מבקש מקלט או לא, אינה חוקית. ההתמקחות מיותרת".

- זרי חזן, עורך דינו של פיק מסר: "אין תגובה".

וואלה! סלבס לא מתה על בתי משפט, זה כזה לא שיק, כזה ניינטיז.

  • עוד באותו נושא:
  • צביקה פיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully