וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה וינטור

חנה וינטור | צילום: אביב חופי, רפי דלויה

14.1.2011 / 1:00

עוד שבוע של פיגועי פאשן עברו על חנה וינטור. מי מתכנן קריירה של מחבל הוליוודי, מי דודה מלודז', מי עף על השנקל, וממי משפחת רפאלי חמסה את דמי השופינג?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יכול להיות שבר רפאלי ומשפחתה באמת רוששו לחיים אתגר את כל הג'ובות, ולכן הוא אמון על אאוטפיכס של אסיר מכלא זימברדו? אל פריזורה מרוטה צוות ז'קט של עבד סאדו מאזו, שמיכת סקביאס שימשה כצעיף, סקיני ג'ינס שיבשו איברי רבייה, ושוז סבירות לא הצילו את המצב. בתור עונש על פשע סטיילינג זה, חנה וינטור פוקדת עליך מאסר בית. עד להודעה חדשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאדאם קים בוסי, בחירת מדי ספונג'ה של עוזרת בית עצובה הם אינם סיבה לחייך: הז'קט זול, גופיית הסבא צ'יפית, ספק מכנסיים ספק חוסם עורקים פינצ'רו את ירכייך, ובתור פיתרון הנעלה מצאת זוג מגפיי פטרת כעורים. חמודה, כל איש שעיניים תקינות לראשו יגיד לך שאלו הולכים נהדר רק עם דבר אחד, עם פח האשפה. מיד לבקר את האופטימטריסט, שמעת?

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ירון ברובינסקי מ"לעוף על המיליון" כנראה עף על שופינג בסך של שנקל בויצ"ו. או שפשוט הוא טבל באמבט אקונומיקה ויצא ממנו דהוי. מלבד פריזורע של פודל נטוש, החולצה המכופתרת אנמית, אפודת הפרעושים עדיין דיזינטרית, ומכנסי הג'ינס טבעו ולא יהיה ניתן להשיבם לחיים. שמישהו יגיד לגירלפרד אפרת גוש השיקית שתציל אותו.

יהודה לוי במדור של חנה וינטור. אביב חופי
יהודה לוי במדור של חנה וינטור/אביב חופי

האם יהודה לוי מתכנן להפגיז אותנו בקריירה של מחבל הוליוודי? אם תשאל את אקי אבני הוא יגיד לך שלהיות פרזנטור של ארגון אל קעידה זה לא צעד חכם. ברשימת החיסול: זקן קרציות מבגר שהולחם אל מעיל פנסיונרים משבש גזרה, פלאס מכנסי טיטולים סופגים שחוברו לשוז לא קשורות. הכי פיגוע. למי יש אפוד מגן?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מספיק מבט אחד כדי להבין שאפרת אנזל היפה מתאמצת מידי בהרכבת אאוטפיט. לצערה של חנה וינטור שילוב של פריטים קלאסים - כמו הטופ החביב והז'קט הקרטוני יחד עם מכנסי ג'ינס בציפוי שעווה - יוצרים על אנזל המתוקה אפקט של דודה מלודז'. פעם הבאה די לשבירת הלוק ודי לשבירת הראש בקיר. שברת לי כבר את העיניים.

יעל פוליאקוב במדור של חנה וינטור. אביב חופי
יעל פוליאקוב במדור של חנה וינטור/אביב חופי

זאת הפעם הראשונה שחנה וינטור לוכדת את יעל פוליאקוב הקוקטית כשהיא מתוקתקת מזקיק ועד רפידה. טייק א לוק: הפריזורה נהדרת, השפכטל גלאם, ז'קט מכובד חובר לטופ וחצאית נפלאים, והפיס שמקפיץ את כל האיוונט, מחיאות כפיים בבקשה, הם המגפיים הסקסואלים. אבסלוטלי פאביולס, דארלינג. המשיכי כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully