וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי גינזבורג קרימינלית

לילה אודינייב

13.1.2011 / 11:00

פחות מיום אחרי שעובדת זרה נתפסה בביתו של המאסטרו צביקה פיק, עכשיו תורה של אסתי גינזבורג לעלות על הגריל. וואלה! סלבס בתפקיד המנפנפת

אסתי גינזבורג כנראה תיאלץ לעשות את הספונג'ה שלה בעצמה או שהבויפרנד עדי קייזמן ילמד למרק פאנלים, זאת אחרי שתפסו בביתה עובדת פיליפינית בלתי חוקית.

פקחי רשות האוכלוסין וההגירה, הגיעו הבוקר (ה') לביתה של גינזבורג בצהלה, אחרי שקיבלו מידע מודיעיני מוקדם, שמועסקת אצלה עובדת בלתי חוקית.

הפקחים אכן מצאו בבית עובדת פיליפינית, בת 28, שהגיעה לישראל בשנת 2005 בתור עובדת סיעודית. לפני כשנתיים הופסקה עבודתה, והיא היתה אמורה לחזור לפיליפינים, אחרי שלא קיבלה אישור לשהייה נוספת בישראל.

אסתי גינזבורג לפני תצוגת אופנה של גו אנדר. אביב חופי
תנקי לבד, מה יש? גינזבורג/אביב חופי

העובדת, מועסקת במשק ביתה של גינזבורג כבר כשלושה חודשים, שלוש פעמים בשבוע ומשתכרת ב- 40 ש"ח לשעה.

גינזבורג שהיתה בבית, נתנה פרטים על העובדת ואופן העסקתה, אך לא לגמרי ידעה מה להגיד לגבי העובדה שהעובדת אינה חוקית.

העובדת לא נעצרה בגלל שיש לה בת, והרשות לא נוטה להפריד בין משפחות, אך תיק חקירה נפתח נגד גינזבורג, כשהכיוון הוא להחמיר עם העונש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

- מרשות ההגירה והאוכלוסין נמסר: "צריך לזכור שעובדים זרים מגיעים לישראל כדי לעבוד עבור אנשים שזקוקים להם: קשישים, מוגבלים ונכים. וצריך להוקיע את העובדה שבסופו של דבר הם מוצאים את עצמם בעבודות קלות יותר במשקי הבית".

- שי אביטל, הסוכן של גינזבורג מסר: "העובדת הנ"ל עובדת במספר רב של בתים באזור הבית של אסתי. מעניין שמשטרת ההגירה בחרה לעצור אותה בדיוק ברגע שהיא נכנסה לבית. יותר מזה, עוד בזמן שהם היו בתוך הבית, כבר כל התקשורת ידעו מהעניין. בדיחה".

וואלה! סלבס איתך בייסורין, איזה כאב ראש זה למצוא עוזרת בית. אם יש לך את הפון של מירי בוהדנה, יש מצב שהיא תוכל לסדר אותך עם עזרה לוויקנד, דברי איתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully