וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר גולדברג נחשף

לילה אודינייב

12.1.2011 / 14:25

כמו הסיבה לרומן בין עתי לליהיא, גם דמותו של עמיר גולדברג טרם פוצחה. שתלטן וכריזמטי? איש לילה מפוקפק? או אולי הוא בחור רגיש וחסר ביטחון? וואלה! סלבס עם תשובות מ-3 מחבריו

מיכל צ'רנינסקי,חברה קרובה של המתמדד ושל משפחתו

אז מאיפה הגרלת אותו?

"אני מכירה את אחיו האמצעי של עמיר, כבר המון שנים, את עמיר הכרתי כשגרתי באזור המרכז לפני כמה שנים, ומאז אנחנו חברים טובים.

עמיר הוא בן אדם מדהים, כל דבר שהייתי צריכה, ישר הוא בא ועזר. הוא בן אדם מקסים כמו המשפחה שלו. שתדעי לך שבתקופת בי"ס הוא קיבל אות הצטיינות מהנשיא בבית הנשיא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בבי"ס עמיר קיבל אות הצטיינות מהנשיא בבית הנשיא". צ'רנסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז למה כולם אומרים שהוא מאלה שעוברים את הגבול?

- "הוא מאוד אסרטיבי ומאוד כריזמטי. אבל הוא גם מאוד רגיש ואמיתי. אני נתקלת בכל מיני תגובות לא טובות עליו, אז חשוב לי להסביר שעמיר הוא אחד האנשים האמיתיים שיש, הוא גדל וחונך במשפחה שורשית ומקסימה.

גם בספר המחזור שלו מהתיכון כתבו עליו דברים המתארים אותו:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

'יפה תואר, כאילו צויר במכחול. עם חוש הומור ומעשי קונדס, לעיתים עובר את הגבול, אך יתעשת. אחרי הכל יש לו מוניטין אפילו בחו"ל. למרות חיזורים נמרצים מצד המין השני, יעדיף מערכות יחסית רציניות. בחור דיי רציני'.

יש לו תמיד עצות טובות, הוא יודע לנתח מצבים. יש לו אינטליגנציה גבוהה, הוא יודע לעשות מולטיטאסקינג והמשפחה שלו מאוד חשובה לו.

- בבית האח הוא מתנהג כמו מינימום מפקד מקסימום הרמטכ"ל, מה נהייה?

- הוא למד מנהל עסקים, הוא בעצמו מנהל ברים ופאבים. גם יש לו אופי כזה, וגם בגלל העבודה שלו, הוא למד להיות מנהל. הוא ממש לא רוצה לפגוע באף אחד, ולא חושב שהוא יותר טוב ממישהו, פשוט זה האופי שלו: כריזמטי, ששולט על העניינים. לדעתי, יש לו את כל הכישורים והסיכויים לזכות.

עמיר גולדברג. עומר מירון
"כריזמטי, ששולט על העניינים". גולדברג/עומר מירון

- היית אומרת שהוא שתלטן?

- אני לא מכירה את התכונה הזו אצלו. הוא לפעמים נותן פקודות ו"משתלט" רק בגלל שהוא רוצה שלכולם יהיה יותר טוב, והוא רוצה לסדר הכל".

אלעד לוין, חברו של עמיר, שותפו לדירה ומנהל הבר במועדון ה"פינגווין", בבעלותו של עמיר

- פרשת הבחורות השיכורות ש"דופקים להן את הראש בקיר", מקובל עליך?

- אלה שמגיעות למצב הזה, שהן בראש טוב, הן בעצמן מחליטות להגיע למצב כזה, וגם מחפשות שיקרה משהו מיני, זה לא משהו רע, זה טבעי, ככה זה, זה לא עמיר המציא. חוץ מזה, עמיר בעצמו דואג להזמין מונית על חשבונו, לבחורות שהוא רואה שהן שיכורות מידי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מזמין לבחורות שיכורות מונית הביתה". לוין, גולדברג עם בחורה אנונימית בשם שירן ברני, שלא קשורה למאורעות/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כל הסיפור הוצג בצורה לא נכונה, וזה ממש לא נכון איך שפרידה הציגה את זה, כאונס, ככפייה, ככוחנות. הכל הדדי. טבעי. שום דבר לא נכפה על אף אחד. בחורות רודפות אחרי עמיר כל הזמן, ממש לא חסר לו, הוא לא איזה מסכן שצריך לחכות עד שבחורה תשתכר כדי לכפות עליה משהו, חלילה.

הוא תמיד מתייחס לבחורות בכבוד. הוא גם תמיד מסביר לבחורות שכשהוא יוצא איתן, אם זה רק מיני או לא, הוא תמיד אומר ישר מה הוא חושב. לא עובד על אף אחת. הסיפור עם הקיר, פשוט בדיחה לא מוצלחת שנופחה בלי פרופורציה".

דפנה גלפז, מקורבת מאוד לעמיר, דווקא מבינה על מה המהומה

"אני מסכימה שהיציאה לא היתה חכמה במיוחד, המודעות למצלמות שם די נמוכה. יש מרחק מאוד גדול בין מה שהוא אמר ללהפוך אותו לעבריין מין. הדיון על הנושא הזה התעורר ואני שמחה, כי זה דיון חשוב ומהותי. גם פרידה אמרה דברים נכונים באופן כללי, אבל היא לא היתה צריכה להפנות אותם לעמיר.

בחורות נופלות לרגליו. אבל הוא מעולם לא התייחס לבחורה בחוסר כבוד. אפילו עשירית ממה שנאמר בתכנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בחורות נופלות לרגליו. אבל הוא מעולם לא התייחס לבחורה בחוסר כבוד". גולדברג וגלפז/מערכת וואלה!, צילום מסך

- יצאתם?

"אני חושבת שאני הבחורה היחידה בתל אביב שלא יצאה איתו. הוא חבר מאוד טוב, עבדנו ביחד כברמנים. היתה לו חברה שהיתה ביניהם אהבה מאוד גדולה, הם היו ביחד שמונה שנים. הם גדלו ביחד. בסופו של דבר הם נפרדו, כי הוא כנראה הרגיש שיש פער, שהוא לא ראה מספיק, ולכן הוא בגד בה, למרות שהוא אהב אותה בטירוף ועד היום הוא מכה על חטא. הוא לא מדבר עליה בתכנית. היא ביקשה ממנו לא לדבר עליה.

- סיון המוח, דעתך?

"אם זה היה בחוץ, אז אין סיכוי שהקשר שלה ושל עמיר היה נמשך יותר משבוע. היא אנמית ועמיר אנרגטי. היא אמנם מאוד יפה אבל לעמיר זה לא מספיק, היא משעממת נורא. ככל שהיא יותר משעממת ככה היא הופכת לפחות ופחות יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully